Nekromanti KONSPIRATIONEN

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
För detta vidare ifall källan försvinner!

Persson said:
VARNING! VARNING! VARNING!J Jag har lyckats hacka bort min blockering för att skriva detta i all hast. Jag kommer försvinna sen men sprid detta vidare. Låt inte sanningen tystna. De som argumenterar emot följande inlägg är antingen 1. En del av konspirationen eller, 2. Omedveten om sanningen. Tänk på det när ni läser svaren på det här inlägget.

Gardener styr som vi alla vet forumet här. Om vi studerar hans inlägg hamnar 98 % under kategorin rollspel.nu, i trådar som berör forumet. Är det en slump att en användare som skrivit tusentals inlägg inte skrivit så mycket om rollspelandet i sig? Skulle inte tro det.
Först trodde jag att detta berodde på att ägaren till identiteten Gardener har en hemlig användaridentitet som den kan skriva om roliga saker med. Men sanningen kan vara ännu mer skrämmande än den först verkar uppenbara sig.

Gardener finns inte alls. Det är en del av en konspiration som varje redaktör svärs in och lovar att förborga i hemlighet. Gardener styrs egentligen kollektivt genom samtliga redaktörer.

”Men jag har träffat Gardener AFK” kanske någon hävdar.

Nej det har ni inte.

Simon som alltid varit en nära vän till redaktörerna har genom sina kontakter med skådespelare förmedlat en person som antar Gardeners identitet när han behöver framträda offentligt. Simon var tills nyligen global moderator. En belöning, en sorts hedersuppdrag som tilldelats honom för lojaliteten mot konspirationen. Idag är han inte längre global moderator. Varför?
En eventuell schism har uppenbarat sig vilket kan resultera i att sanningen avslöjas. Men redaktörerna är smarta. Troligen har Simon fått en stor summa pengar för att hålla tyst. Ett annat alternativ är att den Svarte Faraonen som tidigare läst till läkare har skuggopererat Simon så han har glömt allt detta.

EFTERSOM VI ALLA ÄR FÖRDA BAKOM LJUSET FÅR VI INTE UTESLUTA NÅGOT I EN KONSPIRATION ÄR DET MEST OSANNOLIKA OFTAST DET SOM ÄR SANT!!!! DET ÄR EN DEL AV KONSPIRATIONENS ÖVERLEVNAD. VI MÅSTE VAKNA OCH UPPHÖRA MED ATT BLIG LOGGADE!!!!

Vitulv som vi vet har tidigare haft duster med redaktörerna. Det här är en del av konspirationen för att rikta fokus från konspirationen till genus. Ett mycket listigt drag. Jag har ett argument för att det är på det här viset. Jag har själv rollspelat med Dante och Vitulv. Dante spelar en Wizard men har aldrig försökt besegra själva spelledaren. Att agera gud är poängen med Wizard i Patfhinder. Är detta en slump? Nej givetvis inte.

När jag tog upp detta i vrållåden stängdes mitt konto av. Redaktionen är rädd för att avslöjas. Jag uppmanar nu samtliga att kopiera denna texten och publicera den igen. För den här tråden kommer att bli låst. Endast genom brute force kan vi knäcka dem och besegra konspirationen.


Senast måndag kommer Gardener ha skrivit i en tråd som inte handlar om rollspel.nu.

Om ni tror på konspirationen och vill frigöras. Gå då med i FÖRENINGEN WRNU så vi kan organisera en kollektiv kraft! Är ni medlem men vill stödja ändå? Betala då 200 % av medlemsavgiften istället.


PS. Det här är ett skämt – varför skriver jag så i slutet? Tänk själv.
 
Top