Nekromanti Kondensera vatten (idé)

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Jag har kommit fram till att effekten "kondensera vatten" (eller "skapa vatten" eller vad den nu heter) är jävligt farlig - om man gör om luften i någons lungor till vatten så mår de säkert inte så grymt bra >:)



[color:green]/P|uT0NiUm</font color=green> - "Ancilla, face mea laganum!"/images/icons/tongue.gif
 

WHaLe

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
914
Location
Göteborg
Står det inget om att man inte kan lägga den inne i någon?? Om det inte gör det så tror jag att effekten är grymt underskattad...

WHaLe
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Rent teoretiskt sett så skulle det ju gå. om man lyckas med det så är det ju en väldans bra besvärjelse.

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white>
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,217
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Äh, det kom Lycan på för flera månader sedan. Att teleporeta någon rakt upp i luften är en annan kul grej man kan göra :)

- Ymir, tycker att Lycan är en riktig power-gamer vad gäller eons magisystem
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Thorry, det visste jag inte - är lite ute här...



[color:green]/P|uT0NiUm</font color=green> - "Ancilla, face mea laganum!"/images/icons/tongue.gif
 
G

Guest

Guest
Eller så bränner man helt enkelt ner fienden till en rykande hög med hjälp av några fototropiska kongealat och effekten blixt, istället för att försöka dränka han...
Nåja, kan man verkligen göra så? har du kollat så att den inte bryter mot någon magi lag???

Mvh Ezzy -"Praeterea censeo Carthaginem esse delendam"
 
Top