Nekromanti Kommer du att överleva?

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,643
Location
Värnhem, Malmö
Uppenbarligen "Official Survivor" med 81% chans att överleva. Om zombieapokalypsen kommer kan ni alltså lita på att jag... öh... kanske hjälper er. Om ni har egna vapen och inte är omgivna av zombies eller försöker äta min mat.
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Congratulations! You scored 65%!
Whether through ferocity or quickness, you made it out. You made the right choice most of the time, but you probably screwed up somewhere. Nobody's perfect, at least you're alive.
Va? Jag trodde jag skulle dö? :gremooo:

Erik
 

Jaggernaut

Hero
Joined
6 Aug 2003
Messages
941
Survivor [ANT]

79 %...Tydligen så överlevde jag med en marginal också :gremgrin: Försökte svara så ärligt som möjligt. Är övertygad om att jag skulle kunna göra det som är bäst (eller åtminstone undvika att göra något dirkekt skadligt för "gruppen") för "gruppen" även om jag kanske skulle hata mig själv senare.

Jaggernaut - mean fucker...or not
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,702
78%, Official Survivor [ANT]

Jag vill tacka mamma, lumpen och skräpkultur.
 

Havoc

Swordsman
Joined
21 Feb 2001
Messages
545
Location
Stockholm
87%, Armed and Dangerous

Armed and Dangerous
Congratulations! You scored 87%!
You made it out, alive and well supplied. You probably even kept most of your party alive too. You know what to look for, what to take, and when to just run. You even feel a strange inkling to go back. If you did, you'd probably do just fine.
Nästan så jag vill ta reda på var närmsta vapenaffär ligger för att höja min poäng :gremsmile:
 

Nkari

Veteran
Joined
24 May 2002
Messages
192
Location
Örebro
Re: 87%, Armed and Dangerous

bah.. 86% överlevnads chans..

men 76% bättre än alla andra i min ålderskategori.. moahahaha..
 
Joined
25 Jun 2000
Messages
1,243
Location
Stockholm,Svearike, Tellus, Vintergatan
Trodde också att jag skulle dö när jag gjorde testet... fick 70 någonting när jag gjorde det. Kan delvist ha varit för att jag ansåg mig kapabel att använda automatvapen eftersom jag legat inne:p

Verkar som att bara man får över 50% så överlever man typ... Verkar iof lite konstigt...

I alla zombie filmer så brukar ju typ 90-99% av alla människor på jorden dö ju :gremwink: I alla fall i "Dead" serien!
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Kan delvist ha varit för att jag ansåg mig kapabel att använda automatvapen eftersom jag legat inne:p
Jag skrev att jag inte visste ett skit om pangpang, för det gör jag inte. Jag angav visserligen att jag skulle plocka på mig all ammo och alla guns jag bara kunde hitta, men inte att jag skulle ha någon större chans att träffa ens en stappelzombie.

Erik
 
G

Guest

Guest
78% officiellt överlevande

men det kan inte vara rätt då jag redan är helt död och känner mig som en zombie, det är jag som kommer starta det hela, dessutom så har jag kännt ett visst behov av att krossa struphuvuden med sidotänderna som jag inte vet vad de heter, att äta rått människokött verkar också rätt trevligt, så vill ni överleva får ni skuta mig nu, annars kommer jag också
"överleva".
 
G

Guest

Guest
Re: 78% officiellt överlevande[OT]

Har inte treo nu, kör alvedon, och i drogtråden på otforumet beskriver jag mitt förhållande till det.
Dessutom vore det väl kul om en av zombierna har tungstridsrustning med riotshield och pistol?
 

Gordeg

Hero
Joined
22 Jul 2004
Messages
1,796
Location
Västervik
Jag kan inte dö

Jag försökte svara så dåligt som möjligt men kan inte få lägre score än 51%. Det verkar som att man inte kan dö i det här testet.

Gordeg
 

Nkari

Veteran
Joined
24 May 2002
Messages
192
Location
Örebro
Re: Jag kan inte dö

Hah.. jag lyckades med följande..


Zombie Chow
Congratulations! You scored 5%!
You failed, and failed miserably. Not only did you fall victim where it could have been avoided, you didn't even rise again, since most of you was consumed by your attackers. Talk about a final indignity.
 
Top