Nekromanti Kommentarer önskas

liftarn

Veteran
Joined
28 Dec 2004
Messages
61
Location
Stockholm
Mitt nya scenario/äventyr Ringen finns nu för nedladdning och jag vill gärna ha in lite kommentarer om det. På grund av tidsbrist blev det lite skissartat men det borde vara spelbart. Det är också designat med gamla D&D i tankarna men väldigt så värden ges så det är i det närmaste systemlöst.
 

liftarn

Veteran
Joined
28 Dec 2004
Messages
61
Location
Stockholm
In your face!

Ha! Skiten gick och vann Scenariobankens tävling med motiveringen
"Ringen" är om än ett kort äventyr till trots ett välskrivet, roligt och inspirerande äventyr till Drakar och Demoner. Det passar en spelgrupp med något sånär erfarna spelare som behärskar rollspelande utöver "koboldnivå".
Även ett kort äventyr kan vara rogivande.
Jag ska tydligen få "ett rollspels-kit sponsrat av Neogames". Får se vad det blir.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: In your face!

Jag ska tydligen få "ett rollspels-kit sponsrat av Neogames". Får se vad det blir.

Haha! Jag har hundra spänn här som säger att det blir en uppsättning Viking... :gremsmirk: :gremgrin: :tekopp:
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,465
Location
Helsingborg
Re: In your face!

"Jag har hundra spänn här som säger att det blir en uppsättning Viking.. :gremsmirk: :gremgrin:"
Jag sätter inte emot. :gremsmile:

/Han som ändå gratulerar liftarn till vinsten
 

liftarn

Veteran
Joined
28 Dec 2004
Messages
61
Location
Stockholm
Re: In your face!

Jag har hundra spänn här som säger att det blir en uppsättning Viking...
Jag sätter inte emot. Kan bli kul att titta på men vikingatiden var verkligen grisodlande. Jag har alltså inte fått något ännu.

Jag tittade förresten in på Scenariobanken och kollade antalet nerladdningar på mina bidrag. "Ringen" är nerladdat 143 gånger. Mina kurser i AutoREALM verkar inte så uppskattade (49 respektive 42 nerladdningar). "Baronen i Cadwy" som var mitt första bidrag (och alltså har funnits för nerladdning längst tid) som dessutom fick ett hedersomnämnande har laddats ner 440 gånger. Men vad som är underligt är att "Höglandshäxan" som var lite av ett hastverk och något jag inte är speciellt nöjd med har laddats ner hela 738 gånger. Ingen av dom har fått en enda kommentar.
 
Top