Nekromanti Kommentar till Fenix Nr2 (Fenix användaren bad om)

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Dom absolut största plusen måste ju vara Area 51 och Zeppelinar artikeln, grmy bra bägge två, den som kom på dessa får en stor blöt puss från mig som belöning :gremtongue:

Det enda minuset jag kan se är att det finns reklam, men att det finns lite reklam är klart utståendevärt med tanke på resten. Ett annat minus är ju att det kostar 39kr vilket är en ganska stor summa pengar, men man får ju faktiskt matrial för pengarna så det är oxå okej.

En härlig blandining av ämnen och fantasi + skapar glädjen gör att Fenix får en 5:a riktigt bra. Ett annat + är att det var finna bilder, Tok njuter
 

Havoc

Swordsman
Joined
21 Feb 2001
Messages
545
Location
Stockholm
Jag tycker faktiskt inte att reklamen stör det minsta. Eftersom det rör sig om saker som jag har ett intresse av så känns den snarare som informativ och "bra". Tveka inte att ta in mer reklam om det gör att det bli pengar över till fler färgsidor eller likande.
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Med tanke på betyget jag gav, så stördes ajg iten av reklamen förren jag granskade tidningen noga och kam fram till att det vad reklam, vilket jag avskyr. Men nånting ska ju tidningen leva på. ja mer än köparna alltså.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Pest eller kolera? :D

Det enda minuset jag kan se är att det finns reklam
...
Ett annat minus är ju att det kostar 39kr
Låt se:
Antingen så har man mer reklam, då blir tidningen billigare.
Eller så har man mindre reklam, då blir tidningen dyrare.
Hmm...
:gremlaugh:
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Re: Pest eller kolera? :D

Det du säger är sant. dock så är bägge faktiskt minus, men jag tycker dom är klart fölåtna med tanke på innehållet
 
Top