Basenanji
magisk flopp
Jag ändrar mig!
Utröstning: @StradhLestat

Om så är utfallet har vi fortfarande 6-3 i ratio, och ulvarna har troligtvis inget nytt nattmord förrän R8, så någon katastrof på torpet är det knappast.Utvisa inte Stradh är ni snälla. Om det genomförs ett nattmord och Stradh visar sig vara bybo förlorar vi två på en runda.
Med andra ord inte bra. Och om Stradh är ulv får ulvarna extra poäng varje runda.
Det är dåligt egentligen oavsett för byn.
Vi får också en slumpad ordförande i ett ganska sannolikt volatilt läge.Antingen vaknar denne till liv eller så röstar vi ner paketet. Rösta ner paketet kostar en poäng till ulvarna bara.
Annars gäller det jag skrev ovan.
Om det genomförs ett nattmord och Stradh visar sig vara bybo förlorar vi två på en runda.
Med andra ord inte bra. Och om Stradh är ulv får ulvarna extra poäng varje runda.
Det är dåligt egentligen oavsett för byn.
De negativa effekterna är klart sämre än en poäng till ulvarna i mina ögon.
Jag litar inte på någon av de som är kvar typPotten med presumtiva ulvar är rätt liten, så risken att Stradh är ulv är rätt stor.
Det här med att Å NEJ, EN ULV BLEV ORDFÖRANDE, är det inte lite överskattat? Är det nån vi inte litar på så röstar vi bara nej, och ger ulvarna sin passiva poäng för den rundan. Hänger vi en av dem istället så får de ju en poäng varje runda, men röstar vi bara ner dem så får de bara en poäng.
Så häng ej.
Troligtvis så hette Brynolfs konspiration som vi röstade igenom förra rundan något i stil med "Det bor en drake i Himalaya".Vad menar SL med endast fluffnyckelord: Himalaya, drake. Detta var det enda som han tyckte sig ha tid att skriva. Vaddå nyckelord?
Jag roade mig just med att kolla SLs flufftexter på alla rundors intron. Ingen koppling till organisationer. Där heller.
Hälsningar från solnedgångspromenad i kossors sällskap.![]()
Himalaya är egentligen en förstenad drakeTroligtvis så hette Brynolfs konspiration som vi röstade igenom förra rundan något i stil med "Det bor en drake i Himalaya".