Varulv [KoK] - R3

Accepterar du ordförande Anthrox paket?

• Total voters
    12
Missade spoilerknappen? Då läste du inte reglerna alls förrän i... Runda2?
Reglerna stod i anmälningstråden. Det enda som tillkomm var appendixlistan som jag redan innan trodde var en ulvlista med fraktioner.

Återigen skit i mig. Ni spelar fel spel om ni spelar bakåt. Jag kan inte påverka alls tills ni alla varit ordförande en gång minst.

Spelar det nån roll? Han kan bluffa hejdlöst eller så kan han hålla vad han lovar. Oavsett kan vi inte göra nått efter vi gett honom makten.
Jo fast det är ju skillnad om han lurar oss och kastar in sin polare Xyas som ingen röstar på, och att han lurar oss och kastar in sin polare Impe som vi TROR oss ha röstat fram i god demokroatisk ordning. I det första fallet avslöjar han sig ju på stubben.

Jo fast det är ju skillnad om han lurar oss och kastar in sin polare Xyas som ingen röstar på, och att han lurar oss och kastar in sin polare Impe som vi TROR oss ha röstat fram i god demokroatisk ordning. I det första fallet avslöjar han sig ju på stubben.
Svårt att göra den stunten utan att alla ulvar är på samma sida i röstkäget va?

Det kan alla orförande göra? Har jag påpekat alla rundor hitills.

Reglerna stod i anmälningstråden. Det enda som tillkomm var appendixlistan som jag redan innan trodde var en ulvlista med fraktioner.

Återigen skit i mig. Ni spelar fel spel om ni spelar bakåt. Jag kan inte påverka alls tills ni alla varit ordförande en gång minst.
Jorå, du kan rösta på bra grejer så byn slipper dåliga grejer

Ni är en väldigt fin orkester, men jag tycker att det är stor skillnad mot hur ni normalt skriver om varandra när ni umgås samtidigt som ni spelar. I vanliga fall brukar ni bli mer misstänksamma mot varandra, men nu verkar ni backa varandra med en säkerhet som är svår att känna när man är två bybor.

Det här blir ett konstigt metaspel som drabbar er men inte andra, men när ni postar om erat turnéliv i speltråden så blir det ju spelinnehåll och konstigt att låta det passera okommenterat.
Godkväll, spelningen gick bra!

Jag förstår din synpunkt och nu när du skrivit detta flera gånger vill jag bemöta det.

Det är inte helt rättvist läge här mot er andra då vi spenderar 24/7 ihop, men vi går ifrån när vi spelar. Jag var tex på en två timmar lång promenad idag mitt på dan. Det var då jag skrev alla dagens poster, med kossor som enda bollplank. Sidd verkar mer köra lite till å från med vänsterhanden.

Helt förståeligt om en av oss eller båda blir diskvalificerade pga detta speciella läge. Ni bestämmer. Helt lugnt från min sida.

Back