Impetigo
Ärkebiskop
Jag har varit (och är) på gröna Lund med tre barn, och sen började det regna så då gick det knappt ens att spela i köerna eftersom mobilskärmen flippade ur.
Det ser ut som att vi står och stampar. Det är svårt att motivera ett ”ja” på dagens förslag, men som det ser ut nu så kan vi inte vinna på poäng förrän runt runda 8 även om vi får bättre alternativ i kommande rundor, och då lär ulvarna kunna vinna innan. Om vi ska försöka hänga ulvar istället så gäller det att börja spela försiktigt med poängen och prioritera låga poäng till ulvarna (dvs 0-0 är bättre än 3-1).
@Sidd spelar dodgy, men det tycker jag att @fjodorsenuba också gjort. I morse när det hade varit en massa diskussioner om vilken information som fanns i ordförande-alternativen så lät han det passera trots att han var den enda andra spelare som hade info där. Jag vete fan. Det känns risky att börja rösta ut ulvar men jag är nog fine med att hänga Fjodde nu och Sidd sen
Vad tänker du om min farhåga att ulvarnas plan är precis detta: Att vi ska ta ut Fjodor nu och sen ta ut Sidd nästa runda (OM vi ens får ordförandeskapet, vilket väl helt enkelt beror på hur nära ulvarna känner sig sitt vinstvillkor (sidd kan ju skicka till ulvkompis och när vi då tror att vi röstar ut sidd röstar vi i själva verket ut en drivande bybo och röstar för en ulv som ordförande ävem rundan efter. Då känns det ju helkört.
Jag ser absolut inte att vi skulle kunna rösta genom sidds paket denna rundan med det acenariot för ögonen.
Betänk att sidd kan ljuga om vem som blir utröstad om han får igenom sitt paket. Det behöver ju inte bli mig utan den de ser som störst hot.
Detta är en viktig iakttagelse. Om Fjodor är grön och Sidd är röd kommer uvarna kunna packa 0-3, häng farligaste bybon och ordförandwskapet till ulvkompis i paketet.
yes, det gör ju den planen jag oroar mig över ännnu värre.Vakna @Impetigo
Sidd väljer vem som röstas ut. Inte byn
Alltså om sidd är ulv ich vi röstar ja till hans paket så tror jag vi är körda.