Varulv [KoK] - R10

Accepterar du ordförande Big Mamas paket?

• Total voters
    8
Ska vi byta. For the plot.

Jag ändrar mig.

Att Stradh dyker upp e fan rödande. Mer sannolikt att nån ulv fått denne att börja engagera sig igen eller vad tror ni?
Jag är rimligt osugen på att göra sista minuten ändringar generellt, och speciellt när det är nån jag ser som ulv som försöker initiera sista minuten-ändringarna i fråga. Hard pass på det.

Kollade mitt pm från när jag var ordförande i en kvart, det är upplagt på samma sätt som du säger ditt är enligt ovan. Sorry, inte haft tid att kika på det förrän nu.
Sedan får jag be om ursäkt att jag iaf inte agerat på dina poster, det var mycket stök med/mot octa och lite tid till annat. Mea culpa.
Berätta tydligare för byn att jag inte har ändrat nåt. Bråttom!

Jag är rimligt osugen på att göra sista minuten ändringar generellt, och speciellt när det är nån jag ser som ulv som försöker initiera sista minuten-ändringarna i fråga. Hard pass på det.
Ja nä, nu kör vi på det här. Finns typ inget annat sätt vi har nån chans att vinna på.

FOR THE RECORD!
De jag ser som grönast är Empiricus och Fjodorsenuba.

Rödast är Basse och BM.

Sen har vi Octa/Impe. En är ulv och en är bybo, men jag vet fan inte vem.

Jag har skickat in det till SL så nu måste ni rösta ja till mitt paket!
Förlåt, men det kan ju ligga vad som helst i paketet, och rösthopp sista minuten är ulvars bästa vän för då gör bybor misstag. Den där ångern sista minuterna i rundan om man tänker rätt eller inte är en stark drivkraft. Tror jag håller mig på nejsidan tyvärr.

Back