Varulv [KoK] - R10

Accepterar du ordförande Big Mamas paket?

• Total voters
    8
Happ, då vet vi vem en till av ulvarna är då. Tack för spel, @Sidd !

Håller med, nej tills vi kan få in Brynolf som ordförande

Det ser ju onekligen ut som att du har ändrat poängen, eftersom bara det första alternativet har med "bybopoäng" resp "ulvpoäng". Nog säkrast att du tar en screenshot av PMet och postar, så vi törs tro på dig.
§0.2 Det är inte tillåtet att publicera bilder som avbildar ens roll-PM eller inbox på Rollspel.nu

Jag är här nu.... Och sporadiskt iunder kvällen...
Livet hände...beklagar gott folk...och det kommer att hända imorfgon igen...
Jag har INTE läst ikapp de missade rundorna....jag har kollat i denna och där jag känner mest desperation efter att jag ska göra något från @Brynolf och @Octagonal .... Vad ska jag göra?
Du behöver inte göra så mycket.

1. Rösta nej till BigMamas dumheter nu.
2. Kl 23 ikväll blir du ordförande. Rabbla upp ditt PM så tar vi ställning till vad som ska väljas.
3. Om du mördas så hoppas vi på lite sjysst slump bara.

Den här röstfunktionen är ju anus, går inte att se historik.

Vilka var det som låg på NEJ till Basses snuskiga paket innan jag började konstra?

Imp, Emp, Basse och... BigMama eller?

Vad röstade @fjodorsenuba på?
Jag bytte för att du bytte. Jag följde för att du tyckte Basse kändes grönare än alternativen. Lat följning tyvärr också efter 14.00 om man ska vara petig :p

Sen är det ett steg 4 också, att PMa in paketet vi slängt ihop till Vimes innan kl 14 imorgon. Så du kan inte leva livet riktigt hela dan.

Men du mördas nog i vilket fall, så kanske ingen fara med det där.
Jag kan vara inne imorgon bitti fram till 10 typ...sen blir det körigt

Den här röstfunktionen är ju anus, går inte att se historik.

Vilka var det som låg på NEJ till Basses snuskiga paket innan jag började konstra?

Imp, Emp, Basse och... BigMama eller?

Vad röstade @fjodorsenuba på?

Jag röstade ja. Jag tyckte som sagt att vi var tvungna att lite på nån i sista trojkan och att Basse var grönast.

Jag har varit sämst flera rundor och inte bättre i dag. Sorry.

Känns tyvärr som att @Big Mama
också är ulv när de gör ett sånt här vågat drag.

Jag tror inte vi hinner vänta två rundor med att eventuellt få ut en ulv, jag tror vi måste hoppas på att BM är bybo. Så jag röstar ja till paketet.

@Big Mama det viltigaste denna rundan är att du väljer Basse för utröstning!

Jag röstade ja. Jag tyckte som sagt att vi var tvungna att lite på nån i sista trojkan och att Basse var grönast.

Jag har varit sämst flera rundor och inte bättre i dag. Sorry.

Känns tyvärr som att @Big Mama
också är ulv när de gör ett sånt här vågat drag.

Jag tror inte vi hinner vänta två rundor med att eventuellt få ut en ulv, jag tror vi måste hoppas på att BM är bybo. Så jag röstar ja till paketet.

@Big Mama det viltigaste denna rundan är att du väljer Basse för utröstning!
Nädu. Vi satsar på Stradh istället.

Back