SÄLJES Klassisk CoC

Bolongo

Herr Doktor
Finns det några samlare här?
Jag säljer:
* Call of Cthulhu 2e box set, Games Workshop tryckningen, plus en Keeper's Screen och två nummer av Starry Wisdom
* Cthulhu by Gaslight, första utgåvan i box

Allt är i väldigt gott skick. Endast lätt spelat. (Jag har bara kört det inkluderade scenariot i Gaslight en gång, och vad reglerna beträffar brukade vi inte titta så mycket i dem på 80-talet...)

Baserat på vad eBay och Noble Knight vill ha för dem tänker jag att 1500 kr per post kunde vara rimligt?

IMG_3586.jpegIMG_3587.jpegIMG_3720.jpegIMG_3721.jpeg
IMG_3722.jpegIMG_3723.jpegIMG_3724.jpeg

Det är ett rimligt pris och jag är sugen på grundboxen eftersom just den utgåvan var mitt första utländska spel. Men mina samlardagar är över, så tyvärr 😕

Jag köper gärna Cthulhu by Gaslight till löningen... Har jag tur kan jag köpa andra boxen också, men får koll på budgeten då!

Wtf... sitter ni och skickar PM i hemlighet ?? Buuuu! Jag höll det ju öppet i tråden för fair play ju.
Well, eftersom skatteåterbäringen kom för över en månad sedan trodde jag du skojade så när jag låg vaken i insomnia i natt då löningen trillade in messade jag. Sorry!

Jag ber om ursäkt ifall jag brutit mot någon tyst regel här.

Men jag antog att så länge det är "först till kvarn" spelar det väl ingen roll om meddelanden är privata eller offentliga?

Men jag köper grundboxen då.
Jag ber om ursäkt ifall jag brutit mot någon tyst regel här.

Men jag antog att så länge det är "först till kvarn" spelar det väl ingen roll om meddelanden är privata eller offentliga?
Nej det spelar nog ingen som helst roll skulle jag tro :) det var bara jag som antog att det skulle ske öppet i tråden eftersom att vi var två som var intresserade och båda sa att de skulle vänta. Mitt antagande var att Robert skulle skriva här så klart. Men det är bra att det gick till Robert. En sann samlare.

Back