Varulv Klassåterträff i Nora - Runda 3

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,709
Location
Oktoberlandet
Blä. Missade hela förra pga livskaos, verkar ju ha varit spännande :(

Jag har inte riktigt hajjar vad som sker, men ska försöka förstå, och någon ska jag väl dansa med antar jag. Så om vi alla dansar random med bybor så kan vi klara oss?
Vi bybor ska rösta på Basse då ulvBrynolf gett upp👍
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,784
Location
Stockholm
...och livet är ju alltid jobbigt, igår lite extra :) Men imorgon är jag tillbaka på banan igen! Spelar väl mindre roll då dock...
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Tja ni kanske har väktare och vigilantes och grejer så kämpa på ni. (ollar vidare i Flonyrbs gangstarap-sektion under tiden)
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
897
på den tiden buade iaf folk inte ut en 20-årig tjej och inbillade sig vara goda människor pga det
Jag tar tillbaka min nominering eftersom jag missade soapboxandet i fluffet, och kontrar med att ”på den tiden hade vi färre haverister som försökte låtsas att tävlingar där deltagarna representerar nationer skulle gå att frikoppla från politik”.

Och om spelledaren vill fortsätta debattera frågan kan han göra det med FN. Jag tänker försöka ignorera det i fortsättningen.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,699
Men ge upp nångång duma by!!!11!!!

Har vi alltså klantat oss? Tog vi ut segern i förskott?!?!?!?!?!

😭😩😱
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,507
Men hörrni! Vilka yrken har ni? Brynolf är någon form av bitcoin-spekulant? Är Basse advokat? Häger?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,507
Ja, men vilket var rätt då, Häger? GDPR-konsult eller knarklangare?

("Knarklangare som åker VOI"???)
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,709
Location
Oktoberlandet
Musiken dånar från högtalarna…

Endast en Häger svajjar ensam i det kulörta discoljuset medans 3 bargäster pratar gamla minnen över drinkslattarna…vänta…vilka två skuggor hånglar i det mörkaste hörnet egentligen…?
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
897
Nä, ok. Så knarklangare. Och Basse korrupt advokat alltså.

Vem vill ta svarttaxin tillbaka till Lindesberg först? Brum brum!
Intressant, men herr taxichaufför är väl redan hemskickad från festen då. Vi är ju tre som vill skicka ut honom. Eller vill du få det till att du har ett bybo-nattmord som du kan aktivera innan utröstningen?
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,709
Location
Oktoberlandet
…mellan två jobb🫣…kunde ju bara inte skriva att jag jobbade som Väktare så nu får ni fundera på om jämna/ojämna rundor😉
 
Top