Nekromanti Klagomål till Neogames

Malaka

Veteran
Joined
8 Apr 2001
Messages
12
Location
Sthlm, Sverige
Tja.
Tyvärr måste jag skriva och klaga på en sak. Neogames produkter är väldigt bra och av bra kvalité. Iallafall innehållet. När EON Deluxe kom ut bad jag morsan köpa det i julklapp. Det gjorde hon också. Efter ett par veckor började sidor lossna. Jag lämnade in boken och fick en ny. Ca 2 månader senare lossnade sidorna på detta exemplar också. Jag bytte boken IGEN! Samma historia. 3:e (!!!) gången. Nu orkade jag inte bry mig längre så jag rev loss resterande sidor och satte in allt i en stor och tjock pärm (inte speciellt smidigt).
När Neotech 2 släpptes var jag snabb med att införskaffa ett exemplar. Jag blev j-vligt förbannad när vissa sidor började lossna på denna bok också. Så jag gjorde som innan, lämnade in den och fick ett nytt exemplar. Ta mig f-n om inte sidorna på den boken också började lossna. Nu sitter jag här med Cyberrymd-kapitlet och Megaföretags-kapitlet i knäet och vet inte vad jag ska göra. 1 tredjedel av boken håller på att lossna totalt nu.
Nu tänker ni säkert såhär "Han skötte inte boken bra eller att jag viker den osv." I så fall har ni fel. Neogames böcker är för mig nästan heliga :gremsmile:. Jag är extremt försiktig när jag bläddrar i böckerna osv. För att ta ett exempel så torkar jag bort smulorna från bordet och ser till att det är rent innan jag lägger ner boken och börjar läsa. Så jag är inte vårdslös när jag använder böckerna. Snarare tvärtom. Så försiktig man kan bli. Sen är det inte bara jag. Två andra personer i min spelgrupp har börjat erfara samma problem med deras N2-böcker. Det är säkert fler där ute som har samma problem som jag. Jag tycker bara att det är enormt irriterande när sånt händer. Värdelös bindning. Jag vet inte om CJS, Marco och alla andra på Neogames kommer att ta åt sig av detta inlägg men det hoppas jag. När man betalar 300-400 kr för en bok förväntar man sig att den ska hålla. Enda anledningen till att jag inte bojkottar Neogames är att de gör förbannat bra rollspel. Det ska de ha credit för. Men snälla. Fixa ordentliga bindningar till grundböckerna!
Tack för mig.

/En enormt frustrerad och besviken konsument av Neogamesprodukter
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Hårdpärmar då?

Har inte Neogames sånna som man alternativt kan införskaffa?

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,421
Re: Hårdpärmar då?

Eon finns i hårdpärm i en begränsad upplaga..

Men det är allt...

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Jag lider av samma problem som du, broder. Låtom oss annihilera folk!

[color:red]/P|uT0NiUm</font color=red>
Point

Click


KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Re: Hårdpärmar då?

Dåligt... det borde finnas hårpärm att köpa alternativt till ALLA spel... dom håller ju så jäkla länge.

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 

WolmerX

Warrior
Joined
22 Jun 2000
Messages
365
Location
Göteborg
Re: Dunka

Dessutom så kan man banka boken i huvet på uppkäftiga spelare

Handen på hjärtat. Skulle du verkligen utsätta din bok hör något sådant?

/WolmerX
Besök gärna min sida, den börjar få lite kött på bena nu.
 
G

Guest

Guest
Vet precis vad du menar.. Fy f*n va jag blev sur när min bara föll i tusen bitar... jag fick limma in Vapen sektionen (med flera) tillbaks igen... jag funderade på att pärma hela boken i plastrickor men det visade sig att boken skulle få en oönskad tjocklek.... Jag bytte aldrig min, men jag ångrar att jag inte gjorde...
 
Top