Nekromanti Klä dig som en låt

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,548
Location
Helsingborg
Välj en låt. Ta och klä dig efter låten. Varför har du valt just dem kläderna till just den låten?

/Han som har sina baktankar med tråden
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Den här tråden är fascinerande och helvrickad. Jag har tänkt länge på den, men kommer inte på annat än uppenbara svar. (Jag menar, om man väljer "In the navy!" är det väl självklart att man klär sig som en sjöman, etc.) Och de kan väl knappast vara ett givande svar i sammanhanget?

Men så...jag väljer "You've never hand a friend like me!/Du har aldrig haft en vän som mig!" från soundtracket till Disney's Aladdin. Jag kommer att vara klädd i en turkos skjorta och propra kostymbyxor, samt sitta vid en telefonterminal och vara en telemarketer. Dom är ju alltid den bästa vän man haft! :gremlaugh:

Erik
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Det får bli Bicycle Race med Queen!

Youtube: Bicycle Race

Det är en helt skruvad låt som jag brukar lyssna på när jag cyklar till jobbet. Jag får dock en bild av en annan typ av cyklist i huvudet när jag hör den och jag skulle därför ha en sån här utstyrsel på mig:

 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,215
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Alltså, det måste ju isåfall bli en riktig jävla Bollywoodlåt, så jag har licens att ikläda mig typ, neongul silkeskostym, svart skjorta, bära Sikh-turban, solglasögon och talibanskägg, ratta en schysst bil, och -samtidigt- dansa runt med mitt crew nånstans i förorterna till typ, Lahore.

Jag tror Chunari, Chunari är den perfekta låten i det här avseendet. Spana särskilt in snubbens svid och bil mot slutet av videon.

- Ymir, vill ha en sån kostym...
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,769
Location
Nett-ruh-bi
Jag tror Chunari, Chunari är den perfekta låten i det här avseendet. Spana särskilt in snubbens svid och bil mot slutet av videon.
Fast det var ju inte riktigt Lahore. Videon är inspelad i San Francisco!

Dewil
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,548
Location
Helsingborg
Just därför vågar ingen svara...

Electric Six - Naked Pictures.

gissa min klädsel!
Möjligt att baktanken avskräckte, men din klädsel fick tydligen folk att svara.


Jag kan säga att jag själv tyvärr inte är cool nog att komma på en sådan här frågeställning, utan jag ska på maskerad senare ikväll och temat var trådstarten. Tjejen satt och spånade och tänkte ta Purple rain och klä sig i lila. Jag är extremlöken vad gäller maskerader, så jag funderade på Bakom mina solglasögon. Fast eftersom jag har fått en pistol som skjuter iväg "skumgummikulor" så tänkte jag gå som Snubben trodde han var cool, för han hade en pistol. Pistolen är så kräkigt ful så den är så anticool som det går.

/Han som har några vattenpistoler också som han fick av... någon i somras
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,215
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Fast den låten har varit med i en hel jävla radda av olika kontexter. Här är den i en scen från 'Monsunbröllop' tex. (Som för övrigt är en asbra film). Så den funkar nog fint i en förort till Lahore med :gremsmirk:

- Ymir, tror
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Heeey, den tänkte jag ta juh.. =)

Fasen flurtis, den låten tänkte jag ta juh.. :gremgrin:
Well, bara för at motivera mitt val då.. Det är skönnt att bara tassa omkring i mässen. Det kan man ju inte förneka.. Så just därför tog jag denan låt som flurtis även nämde.
 
G

Guest

Guest
jag gör det enkelt för mig och kör Tiga & Zyntherius - Sunglasses At Night med solglasögon på mig, den låten är iaf bättre än bakom mina solglasögon, fast det hade varit roligare med short skirt long jacket, men jag äger ingetdera så det blir för svårt.

/Zorbeltuss
 
Top