Nekromanti Kings of Chaos

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,625
Location
Uppsala
Är det fler än jag som spelar detta briljanta men ack så tidsödande och svåra spel?

Länken nedan tar er till min sida. Klickar ni på "continue" så adderar ni en styck soldat till min armé. Ni kan också välja att gå med i armén som officerer om ni så önskar. Min tanke är att armén ska vara 100% Svensk/Nordisk.

http://www.kingsofchaos.com/page.php?id=336517

Kopierat från forumets regler (så ni inte tror att detta är förbjudet):

Illegal:
• Posting your link on a forum where it is against that forum's policies or off-topic.
Och eftersom detta är ett spelforum så ser jag inte att detta bryter mot någonting. Tycker ni att det gör det så är jag beredd att få det här inlägget raderat.

Så... join up for the Norse kingdoms!
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Bara för att du har bun-bun som avatar så har jag gett dig en soldat.

Bha!
 

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
Har inte spelat någe online spel på ett tag(utopia senast) men blev sugen när jag såg detta, och startade ett account, men du har inte lust å komma med lite newbe tips å sånt eller? (kan skickade privat eller nått.)
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,625
Location
Uppsala
Rewards are endless!

Eller... njae. Den enda belöning jag kan ge er själv är att ge er en extra soldat varje dag när jag själv loggar in.

För den som inte vet hur det fungerar, så är det enda sättet att mönstra krigare (förutom legosoldater) att få folk att klicka på sin länk.

Jag klickar frenetiskt igenom alla officerares länkar en gång om dagen, så att ni åtminstone får en soldat om dagen. Visst är jag snäll :gremwink:
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,625
Location
Uppsala
Några (väldigt) små tips

Finns egentligen bara ett ordentligt gångbart tips: spara dina pengar.

Folk är på newbies som hökar, så spara pengar, ordna mycket soldater och handla defensiva prylar innan du börjar kriga på allvar. Det finns nämligen inget som skyddar dig från anfall när du inte har några defensiva prylar.

Och, just det - innan du krigar, så köp vapen. Gör du inte det är det knappt värt mödan.

I övrigt: använd mer än en attack när du angriper.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,582
Är det bara jag som tycker det, eller verkar det mer vara en webspamgenerator än ett spel?

Vill också varna för att länken ifråga vill installera WebGator.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
från admin på DESSA forum.

Vi avskyr det här spelet. Eftersom det har lett till en massa spammande på våra forum.

Den här tråden låter jag dock vara. Du öppnar (på RÄTT forum dessutom) för diskussion om det här, och liknande, spel.
Det är faktiskt bara bra.

Men för att göra saker lite lättare:
Vi tillåter INTE spammande av länkar till din kings of chaos sida.
Vi tillåter INTE att du ljuger om länkar och istället för en vettig sida länkar till din kings of chaos-sida.
Vi tilllåter däremot att du i din signatur lägger in en länk till den, helst märkt så man vet vad det rör sig om.

Dessutom får man helst varan för popups....

Sådär. bara för att meddela vad som gäller.

chrull - lite onykter, ber er ta hänsyn till detta och mobba mig senare för de fel jag begår :gremsmile:
 
Top