SÄLJES Kingdom Death Expansioner

Friherren

Veteran
Joined
21 Aug 2020
Messages
1
UPPDATERING
Allt är sålt utom Lonely Tree expansionen. Den kan jag sälja för 700kr + frakt 146kr. Kan även hämtas i Karlshamn om så önskas.

Säljer följande expansioner till Kingdom Death: Slenderman, Spidicules, Lonely Tree och Flower Knight. Det går bra att köpa dem en och en, flera av dem eller alla på en gång. Priset är 1000kr/st för Spidicules och Flower Knight och för de andra två som jag kan sälja för 750kr/st. Jag kan ge rabatt och ett paketpris för ALLA 4 expansionerna på 3000kr.

Allt är oanvänt och i nyskick, inte ens boxarna är hyllskavd. Alla miniatyrer är omonterade och kvar i sina förpackningar. Även alla korten är kvar i sina plastförpackningar. Paketen kan med gärna hämtas i Karlshamn eller skickas med fraktpaket och i så fall står köparen för fraktkostnaden. Om det ska skickas som paket, så får köparen givetvis ett kollinummer så att hen kan följa paketets väg. Hör gärna av er vid frågor eller om ni önskar ytterligare foto på någon specifik del av spelen. Skicka gärna ett PM för snabbast möjliga svar.

Mvh Stellan
IMG_0998.jpg
 
Last edited:
Top