Nekromanti Kindtand

Kindtand

Veteran
Joined
12 Aug 2013
Messages
21
Location
Karlskrona
Hej.

Jag befinner mig i nordvästra skåne där jag spelleder för en liten grupp. Själv har jag lirat rollspel sen man gick i tredje klass med olika långa uppehåll. Sedan 1999 har jag spelat i stort sett kontinuerligt.

Mina favoritspel är bland annat Mutant UA (Ser med spänning fram emot MÅ0.), Drakar och Demoner, Vampire the Masquerade, Werewolf och Call of Chutulhu (eller hur han nu stavar sitt namn).

En av mina större rollspelsbedrifter anser jag vara när jag var medarrangör till Helsingborg by Night, när det begav sig för en massa år sen. Annars har jag vampirelajvat i Ängelholm en hel del. Fantasylajv provade jag på en gång och gör aldrig om. (Blödande fötter och söndertuggad av myggen från helvetets sjunde cirkel!)

Annars så spelar jag figurspel (Warmachine (Cygnar)) och skriver, ritar och pillar med allt möjligt. Har fru, hus och två katter så det ska det också läggas tid på... Och så jobbet... Dit får man också pallra sig tyvärr...
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Välkommen till forumet! Släng dig in i hetluften och räds icke för att låta dig inspireras och inspirera andra!

Kickass nick btw!
 
Top