Man tittar i den tubliknande saken uppe på geväret och då ser man jääääääättelångt... /images/icons/wink.gif
Som sagt jag tror det finns regler i Codex 6 eller liknande...
//Martin "Ge aldrig råd för den dumme tar dem inte och den vise behöver dem inte."
FAN va roligt det skulle vara om NO skulle komma lite försent... tex. lastbilarna som ska köra ut böckerna blir kapade av muslimska terorister eller dyligt.
då skulle alla okupera neogames kontor och begära att Krille skulle bli utlämnad till stympning av nått viktigt organ... muhhahahahaaaa
Hmm, jag tror nog Krille skulle överleva utan sin näsa /images/icons/laugh.gif...
Det hade inte varit speciellt skoj, jag tror dock att alla sveriges neotech-spelande rollspelare skulle starta en häxjakt på muslimska terrorister jag /images/icons/smile.gif.
/Seinet Wintermute - Sitter i skolan och har det tråkigt
<font size="3">Klaga INTE på Offensiv! (efter den 29 oktober)</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>
näää... det måste ju finnas redan tryckta exemplar... vi får starta en stor "häxjakt" på alla NO exemplar och allt matiral som man kan göra nya av... sen kan man sälja 10 ex. för massor med pengar... 1 ex. för 1000 :- elelr nått =))
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.