Nekromanti Kickstartern för Damarien är igång!

LordTengel

Swordsman
Joined
26 Jan 2003
Messages
526
Location
Linköping
jensofsweden;n235880 said:
Ser ut som att Helmgastarna måste hitta på lite fler stretchgoals då kampanjen nu passerat 60k. Grattis! :)
Nu finns det upp till 90.000. Skynda fynda!
 

Mhorbaine

Veteran
Joined
26 Aug 2015
Messages
17
Kul att det är ganska tätt mellan stretchgoals. Det ska bli riktigt spännande att se vad som kommer upp där :)
 

phastari

Veteran
Joined
19 Apr 2014
Messages
58
Finns det någon chans för en reprint av codex mundana? Eller vad boken hette som fanns i första kickstarta.
 

Naqser

Veteran
Joined
24 Aug 2016
Messages
36
phastari;n236370 said:
Finns det någon chans för en reprint av codex mundana? Eller vad boken hette som fanns i första kickstarta.

Skulle man inte tacka nej till.

Lite till då så kommer bakgrunderna till Ghor och Thism.
Blir intressant vad det blir för nya stretchgoals om 90k klaras av.
 

jascon

Veteran
Joined
24 Oct 2013
Messages
53
Definitivt Codex Mundana som stretch goal vore ju fett. Upp till 90 ska väll gå, utan Thism och Ghor blir man ju ledsen! :)
 

jensofsweden

Stjärnmagiker
Joined
24 Mar 2014
Messages
382
Location
Birmingham, UK
Mer information om Lamior, helst med stats för lamior som fiender och/eller information om hur en karaktär förändras om de skulle bli en lamia. Och mysterier för Lamiakulten såklart!

(applåder och glädjeskutt ifall detta redan är inkluderat i boken)
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,674
Location
Eslöv
Mystier för Lamior, hur man blir en lamia, vilka stats som förändras etc. Vi fick ju en hel PDF om blodskulter och de näms flera gånger i grundboken, men nada om hur man gör en! Jag vill lira blodskult, med mysterier! Och bli en Lamia!

(PS, 10 000 mål för snören? Jag hoppas att varje snöre är kysst av Ymir!)
 

Galbrod

Veteran
Joined
20 Apr 2014
Messages
8
Jag skulle gärna se ett stretch-goal som tillför ett paket högupplösta pdf-kartor för de områden som beskrivs i geografi-kapitlet
 

Kuma

Veteran
Joined
29 Jan 2015
Messages
123
Tips på Stretch goal: ingående info om det fruktade Svarta Gardet - med tillhörande Stridskonst, så klart! ;-)
 

jensofsweden

Stjärnmagiker
Joined
24 Mar 2014
Messages
382
Location
Birmingham, UK
mindre än 5k kvar nu tills vi har bakgrundstabellerna till Ghor och Thism! :) Dags för helmgastarna att börja klura på ny stretchgoals tror jag ;)

(hint, ge mig Lamior plz)
 

Nirbulas

Veteran
Joined
8 May 2011
Messages
148
Lamiaprylar och stridskonst till svarta gardet (kanske till ghordvärgar och alver i järvskogen med?) låter najs. Eftersom Damarien är ett rätt spooky ställe hade jag blivit utomordentligt glad över någon officiell regel angående reanimation av vandöda som stretchgoal.
 

PalMer

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
280
Location
Halland
Jag gissar att ni menar Nattgardet? Svarta gardet är hertigen av Uriens personliga livvakt, way west i Consaber. Jag vet, jag är en besserwisser ;)
 

Kuma

Veteran
Joined
29 Jan 2015
Messages
123
PalMer;n237032 said:
Jag gissar att ni menar Nattgardet? Svarta gardet är hertigen av Uriens personliga livvakt, way west i Consaber. Jag vet, jag är en besserwisser ;)
Du har rätt, så klart!

Man får lov att vara en besserwisser när man vet bättre än oss andra ;-)
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,674
Location
Eslöv
PalMer;n237032 said:
Svarta gardet är hertigen av Uriens personliga livvakt, way west i Consaber. Jag vet, jag är en besserwisser ;)
Konter-besserwisser... Men antingen kan jag inte höger/vänster, öst/väst... eller så ligger Consaber Way East jämfört med Damarien.
 
Top