Eon Kickstarter till aspektböckerna Astrotropi och Nekrotropi kommer snart!

Kaigon

Helmgast
Joined
14 Mar 2001
Messages
732
Location
Göteborg
Det är nu äntligen dags att lansera våra två nästa aspektböcker, nämligen Astrotropi och Nekrotropi! Dessa två kommer ha en gemensam Kickstarter som går av stapeln den 14 juni. Vi ser även till att toppa de tidigare aspektböckerna genom att låta dessa båda bli 80 sidor långa. Hoppas ni är lika taggade som oss!
PR_pre_KS.jpg
 

Kaigon

Helmgast
Joined
14 Mar 2001
Messages
732
Location
Göteborg
Kickstartern för Astrotropi och Nekrotropi blir något försenad.

Stjärnorna var inte riktigt i fas och Kickstarter ansåg att den skulle hamna för nära inpå vår nuvarande kickstarter för Sirenens klagan till Kopparhavets hjältar.

Vi hoppas kunna få ett nytt datum under nästa vecka.
Håll ut!
 

Girolamo

Veteran
Joined
27 Jun 2019
Messages
55
Ni kanske bör uppdatera er hemsida med denna information också, utifall att alla inte läser detta forum.
 

Toman

Warrior
Joined
10 Jun 2011
Messages
266
Location
Bohuslän

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
Jag älskar att nekrotropikern ser så jäkla glad ut! Inga stereotypa onda och deppiga miner här inte, en glad och nöjd optimism anas tydligt. Vi ska väcka de döda och vi gillar det!
 

AnthroLizard

Veteran
Joined
29 Jul 2010
Messages
19
Jag älskar att nekrotropikern ser så jäkla glad ut! Inga stereotypa onda och deppiga miner här inte, en glad och nöjd optimism anas tydligt. Vi ska väcka de döda och vi gillar det!
Det är ju jätteroligt att vara nekromantiker, man kan skaffa sig massor med nya vänner varje dag. Visst, dom flesta av dom är inte så pratsamma, men dom är jättebra lyssnare! ^^
 

Drafur

Veteran
Joined
31 Mar 2018
Messages
35
Skulle också vilja veta vilken tid vi får möjligheter att kasta pengar på det här. :)
 
Joined
22 Sep 2011
Messages
1,410
Location
Malmö
Hej, kommer stjärn- och vandöda-kompendiumen att finnas att köpa i butik eller är dessa enbart för backers?
 

Kaigon

Helmgast
Joined
14 Mar 2001
Messages
732
Location
Göteborg
Hej, kommer stjärn- och vandöda-kompendiumen att finnas att köpa i butik eller är dessa enbart för backers?
Alla kommer att kunna köpa PDF:erna i vår webshop. De tryckta kompendierna kan komma att säljas där men om och hur länge de är kvar i lager beror så klart på hur stor upplaga vi trycker (och det är för tidigt att säga).
 
Joined
22 Sep 2011
Messages
1,410
Location
Malmö
Alla kommer att kunna köpa PDF:erna i vår webshop. De tryckta kompendierna kan komma att säljas där men om och hur länge de är kvar i lager beror så klart på hur stor upplaga vi trycker (och det är för tidigt att säga).
Ok, jag är ju en sådan som inte köper saker via kickstarter då jag vill stödja min lokala spelbutik (som jag ju dessutom jobbar på ) därav frågan.
 

Toman

Warrior
Joined
10 Jun 2011
Messages
266
Location
Bohuslän
Ok, jag är ju en sådan som inte köper saker via kickstarter då jag vill stödja min lokala spelbutik (som jag ju dessutom jobbar på ) därav frågan.
Jag ser ofta på internationella kickstarters en "retail-level" pledge. Men aldrig på några svenska - finns det någon logisk anledning till varför det är så? (moms, skatt etc...)
 
Joined
22 Sep 2011
Messages
1,410
Location
Malmö
Jag ser ofta på internationella kickstarters en "retail-level" pledge. Men aldrig på några svenska - finns det någon logisk anledning till varför det är så? (moms, skatt etc...)
I min butiksfall väljer vi ofta att handla in spelen när de finns i tryck även för icke backers. Så vitt jag vet har vi aldrig lagt pengar på en kickstarter, jag tror inte att alla stretchgoals är särskilt intressanta för oss som butik. Vi vill ju kunna fortsätta sälja spelet även när "Kickstarterexen" tagit slut. Ingen aning om varför man gör så i andra länder.
 
Top