Nekromanti Khrin svärd?

Sauron90

Veteran
Joined
26 May 2005
Messages
151
i fjärran riken så kan man läsa om Khrin svärdet och en spelarew gillade iden att vara från menon-aun och valde vapen mästare han ville ha ett khrinsvärd! men det finns ju inte i grundboken det blev jag faktiskt inte förvånad över! men sedan beställde min spellgrupp krigarens väg från tradera för den verkar ju så ägig vapenmästaren och krigsherren i samma bok

men där finns inte Khrinsvärdet! fast det står att det finns alla kulturers vapen

kan inte någon bara skriva upp reglerna för om dom finns i vapenmästaren så orka lägga ut pengar på den för att få veta regeln för 1 vapen!!!!

och vi måste beställa våra böcker så jag har inte tid att gå in i en affär och läsa vapenmästaren heller

så plz någon posta bara reglerna här

om det inte är stört olagligt att spridda regler på internet!
 

Silvervarg

Warrior
Joined
20 Jul 2003
Messages
346
men sedan beställde min spellgrupp krigarens väg från tradera för den verkar ju så ägig vapenmästaren och krigsherren i samma bok men där finns inte Khrinsvärdet! fast det står att det finns alla kulturers vapen

Inte riktigt. Krigarens väg en gammal modul och Riddaren, Vapenmästaren och Krigsherren är ersättning för den.´Dvs Krigarens väg innehåller inte lika mycket info som de andra tre modulerna så bli inte förvånad om något saknas/inte stämmer överens med nyare material.

Silvervarg hoppas att man förstår förklaringen.
 
Top