V Vavva Swordsman Joined 26 Jan 2001 Messages 529 Location Malmö 24 May 2007 #21 Re: Kunde varit värre... *ryser* Fy faen. Och vi som redan har svårt att få lilltösen att gå någonstans istället för att hoppa och springa...
Re: Kunde varit värre... *ryser* Fy faen. Och vi som redan har svårt att få lilltösen att gå någonstans istället för att hoppa och springa...
V Vavva Swordsman Joined 26 Jan 2001 Messages 529 Location Malmö 24 May 2007 #22 Re: D&D-katter? (ot) ECL, ECL... Det var för länge sen jag spelade nån DD. Explain pleaze! Men skogisar är alltid hårdast. I alla fall om man frågar dem själva. Anuket (min matriark) hälsar att ingen nånsin varit så hård som hon... Tillägg: Har nu kollat upp ECL via det allsmäktiga Wikipedia...
Re: D&D-katter? (ot) ECL, ECL... Det var för länge sen jag spelade nån DD. Explain pleaze! Men skogisar är alltid hårdast. I alla fall om man frågar dem själva. Anuket (min matriark) hälsar att ingen nånsin varit så hård som hon... Tillägg: Har nu kollat upp ECL via det allsmäktiga Wikipedia...
D Dewil Skrivbordsgeneral Joined 30 Jun 2000 Messages 1,769 Location Nett-ruh-bi 24 May 2007 #23 Skön stil. (NT) NT = No Text (Ingen text)
krank Lättkränkt cancelkultur-kommunist Joined 28 Dec 2002 Messages 36,840 Location Rissne 25 May 2007 #24 Re: D&D-katter? (ot) Anuket (min matriark) hälsar att ingen nånsin varit så hård som hon... Click to expand... Det syns. =)
Re: D&D-katter? (ot) Anuket (min matriark) hälsar att ingen nånsin varit så hård som hon... Click to expand... Det syns. =)
L Lindenius Swashbuckler Joined 10 Jun 2003 Messages 1,896 Location Umeå 25 May 2007 #25 *doh* [nt] NT = Nu ska jag banne mig läsa uppsaTser //erik. börjar läsa uppsater
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,402 Location Lund 26 May 2007 #26 Re: Kunde varit värre... Hu,, de katterna var ju snygga... Jag menar, det fins ju flygande hundar.. SÅ varför inte flygande katter åxå.
Re: Kunde varit värre... Hu,, de katterna var ju snygga... Jag menar, det fins ju flygande hundar.. SÅ varför inte flygande katter åxå.