Nekromanti Kasst Forum

Hunden

Veteran
Joined
19 May 2000
Messages
110
Location
Borlänge
Funakar inte riktigt längre. Var annan gång är det ju error när man försöker gå in på sidan eller att andvända ett forum. Det gammal var bättre
 

Hunden

Veteran
Joined
19 May 2000
Messages
110
Location
Borlänge
Re: Jättebra Forum?

Jag är tveksam, ser snyggt ut gör det men det funkar då inte som det skall för mig i alla fall. Har försök att lägga in ett medelade på rollspels forumet det funkar inte. Och följande felmedelande dyker up:

System Error: DBD::mysql::db do failed: You have an error in your SQL syntax near 'WHERE B_Number = AND B_Board = 'rollspel' ' at line 4 at /usr/local/apache/htdocs/forum.rollspel.nu/addpost.pl line 680.

Och det verkar som att medelande blir registrerat, för antalet medelande på min användare ökade? Det är inte första gången jag får liknande fel. Varför?
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Jag tycker att den är formen på forumet är klart mycket bättre !!
Snyggare upplägg, enklare att se osv.
Lite barnsjukdommar när det gäller forumet är ju att räkna med, det är ju sånt som händer.

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelade som F** !</font color=purple>
[color:red]// Johan K</font color=red>
 

Bombadill

Veteran
Joined
21 May 2000
Messages
57
Location
Hörby
fel har du...

...detta är ett av dom bästa forumen jag användt. ibland går det inte att göra ett inlägg men om man gämför med andra så är det inte alls dåligt!

/Bombadil tycker om rollspel.nu´s forum
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: Jättebra Forum?

Problemet uppstår för att ett värde inte följer med och varför det inte gör det har jag ingen aning om, länkar du direkt in till någon forumsida eller något sådant? Om du gör det utan att ha med all information så kan det bli konstigt.

Att inlägg räknas upp beror på att scriptet hinner göra vissa saker innan felet uppstår och antagligen räknas antalet inlägg upp före felet uppstår.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 
Top