Nekromanti Kartor till den gamla Lancelot-boxen

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Jag har planerat att ta upp en Westernkampanj efter att ha dränkt mig i inspiration somm Call of Juarez, Gun och 3:10 to Yuma. Dock verkar jag ha förlagt min gamla karta som kom med första utgåvans box. Jag har lyckats lägga beslag på böckerna och kommer sannolikt sparka igång kampanjen med Sutton Creek. Men kartbladet saknar jag tyvärr, och eftersom jag hade tänkt förlägga kampanjen i Arizona & New Mexico med omnejd hade jag behövt något mer detaljerat än kartbladet man fick till senaste utgåvan.
Kan någon hjälpa mig komma över den gamla kartan, gärna inscannad (endast om Rävspel godkänner det) eller i rent fysisk form.

/Joel
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Hör av dig till oss på western@rollspel.com så ska vi se om vi har något gammalt ex över eller kan fixa en inscanning.

Ska ni spela i Arizona kan vi dock rekommendera modulen Arizona som har en mycket bättre karta och beskrivning över detta område.

/Anders & Tove
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,922
Location
Sandukar
Kan dessutom tillstyrka att Arizona är en toppenmodul.

(en annan sak - frånsett rollformulären så är Western-paktet dyrare än styckpriset på paketkomponenterna - skall det vara så?)
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Kul att du gillar Arizona:)

När det gäller priset på Westernpaket tror jag att du har räknat fel. Paketet kostar 349:-.

De komponenter som ingår är:

Western mjukpärm (99:)
Arizona (149:)
Laglöst Land (99:)
Spelledarskärm (99:)

Så tillsammans kostar de lösa delarna 446:-, utan att räkna in de extra rollformulären.

/Anders & Tove
 
Top