Nekromanti Karta?

PappaKeno

Veteran
Joined
1 Apr 2016
Messages
2
Finns det ingen karta över Amerika med till spelet? Eller är jag helt blind? Visst jag fick böckerna igår och kan ha missat den men jag verkar inte finna någon karta överhuvudtaget...lite synd om så är fallet kan jag tycka då det alltid är fint att kunna veckla upp en karta och planera vart man ska resa för nästa äventyr!
 

PappaKeno

Veteran
Joined
1 Apr 2016
Messages
2
Jo var väl det som var min gissning också men hade väl förhoppningar om att jag skulle ha missat kartan på något sätt! :)

Tack för tipset! Har ju också gamla kartan kvar från förra utgåvan!
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Stämmer bra att kartan kommer att medfölja i kampanjboken Amerika 1876 som innehåller många beskrivningar till kartan. Den här gången blir det en karta över hela Amerika och inte bara västern. Under tiden finns det många bra kartor online medan kartan i kampanjboken kommer att vara anpassad till vår kampanjvärld och 1876.


/Anders & Tove
 

antorax

Swordsman
Joined
11 Aug 2003
Messages
568
Jag har för mig att Tove sa på GothCon att de hoppades bli klara med Amerika 1876 till jul.

Och snälla Tove och Anders, kan ni inte fixa ett separat kart-paket till Amerika? Så man får en rejäl karta över Amerika och en eller ett par mer detaljerade över Västern? Vore grymt!
 
Top