"
Hmm, vilket format vill ni ha eventuella bidrag i? Menar inte alla som har tillgång till en scanner."
Sådana format som kan tittas på via en browser.. jpg eller gif, vilket nu blir minsta storleken i bästa kvalitet.. 800 i bredd tycker jag nog är en lämplig begränsning.. Annars blir bilderna
för stora att överblicka.. Det hela beror på detaljnivån i bilden förvisso.. Med andra ord.. Låt förnuftet styra..
Om folk vill vara ambitiösa så kan de skicka bilden till mig så skannar jag in den..
"
Någon särskild anledning till att du valt att redan existerande bilder till karaktärerna inte deltar i tävlingen?"
Ok, nu tvingade du mig att gå igenom alla karaktärerna igen för att det kan ha ändrats.. Visst..
Yassilus Elikanelion LeBrethian hade tydligen en bild, men den syns inte så den är med andra ord inte existerande..
Annars är det bara min bild på Riff och Raff som finns... och jag vill inte direkt vara med i min egen tävling..
Notera också att man
kan skriva en egen karaktär, rita en bild till den och skicka in båda.. Jag försökte hinta det lite i smyg i texten..
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som tycker det är kul att någon frågar, för han var rädd för at tävlingen skulle bli ignorerad