Nekromanti Kan vi inte fika imorgon?

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,931
På Ritorno (Odengatan 12, se bifogad karta)? Klockan 12:00? Och snacka nördgrejor?

/Vulf
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Kan vi inte göra det nästa helg...?

...eller bägge?

Jag vill åxå snacka nördgrejjor, men tösen är här sista dagen imorgon, så ni blir något nerpiroriterade.

Hursom, jag är fetpå nästa helg! :gremsmile:

/Mask
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,931
Skit i det då

En timme och ingen har svarat. Så vi skiter i det :gremfrown:

/Vulf
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Men du...

... jag tror väl att helgen är ganska dåligt lämpad för forumfika och så, med tanke på det här, främst. Jag tror att de som inte är upptagna med annat än nördigheter troligen är där fortfarande.

Fika gillar jag, och jag tror inte jag är ensam om det, men man måste ju faktiskt kunna vara där och så.

/Mask
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,603
Re: Men du...

... jag tror väl att helgen är ganska dåligt lämpad för forumfika och så
Instämmer, speciellt för oss som inte bor i huvudkommunen. Är det en vardagskväll så finns det i alla fall en chans att jag är där i jobbet och alternativet är att sitta på ett Scandic och göra ingenting. Att åka sex timmar tur och retur en helg för en fika eller en pilsner är lite väl mycket.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,931
I vilket fall missade ni mig och Eksem. Vi hade askul och var bara glada för att ni inte dök upp. Ni var fan ändå inte välkomna.

Era jävlar.

/Vulf
 

alovesupreme

Veteran
Joined
26 Jan 2004
Messages
47
Location
stockholm/flemingsberg
giddammit!

så jäkla surt att jag inte kunde komma men jag hade både storebror och flickvännen hemma hos mig så det blev lite svårt att slinka undan.

Men om ni är sugna på att fika på torsdag eller något så är jag på. Skolan har just börjat och redan knäckt mig.. behöver socialt umgänge just nu... och jonas har svart hår.
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Re: giddammit!

"Men om ni är sugna på att fika på torsdag eller något så är jag på."

Börjar kännas som jag spammar tråden, men jag är där, om skolan släpper ifrån mig och så. Hur dags passar det dig?

/Mask
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,953
Location
Knivsta
Re: giddammit!

"Men om ni är sugna på att fika på torsdag eller något så är jag på."

Jag är sugen, förutsatt att jag är i Stockholm då (det lutar åt det nu...).

"och jonas har svart hår."

Va?! Den Jonas?
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Det var ju synd, för jag hade gärna kommit om jag inte varit upptagen, hade en polare från Östersund på besök. Menmen, vill ni inte veta av oss andra så kan ni väl fika ensamma då! Vi ska minsann ha vår egen fika! Å dit får ni inte komma. Om ni inte har lust att ta er till Uppsala förstås...
 
Top