Nekromanti Kan nåt bli för magiskt?

Jimmy_SL

Warrior
Joined
21 Dec 2002
Messages
243
Location
Dalarna; Säter
Ju fler saker du fyller ett magiskt föremål med, ju större är chansen att du fummlar!

Fummel= Kaaboooom (I annat fall något jävligt dåligt)
 

Berfa

Veteran
Joined
19 Mar 2003
Messages
151
Location
Västerås
Re: Ojoj [OT]

...pacifism? Det känns som det logiska valet, om man nu vill klippa bort våld.
Men om man inte erkänner exsistensen av våld så kan man ju inte vara pacifist? Eftersom pacifism säger att man tar avstånd från våld, men om våld då inte existerar?

Hmmm. Så vad du säger är att du faktiskt uppfattade sarkasmen, men valde att ignorera den så att du kunde "[ställa mig] till svars" istället? Ojdå. Det gör mig alldeles varm inombords att se att Eon-forumet har handfasta gossar kapabla att hålla ordningen.

...nej, vänta lite, de kallas visst moderatorer. Och de är visst inte självutnämnda. Tänka sig, must have slipped my mind.

Nepp, vad jag säger är att om du var sarkastisk så borde det förtydligas då internet är ett väldigt "kallt" sätt att komunisera på då missförstånd lätt uppstår. Var du inte sarkastisk så ville jag att du skulle utveckla varför alla andra som inte tycker som du är n00bs?

Jag hade faktiskt ingen aning om du menade allvar eller inte.

Och moderatorer har väl inte ensamrätt på att få säga vad de tycker, speciellt inte när du faktiskt skrev att alla som erkände existensen av våld var n00bs. Jag erkänner våld i rollspel, faktiskt.


/Berfa
 

Eleas

Hero
Joined
31 May 2000
Messages
855
Location
Malmö
Re: Ojoj [OT]

"Jag hade faktiskt ingen aning om du menade allvar eller inte."

Åkej, jag ska vara tydligare i fortsättningen.

"Och moderatorer har väl inte ensamrätt på att få säga vad de tycker,"

[snippeti]

Nej, de har inte ensamrätt på att säga vad de tycker. Deras ensamrätt vilar på att de och endast de kan vara myndighet på Eon-forumet, undantaget NeoGames själva, då.

--Björn, som beställt ett extra stort parti smileys till sommaren
 

Kenzui

Warrior
Joined
12 Jan 2004
Messages
389
Location
Stockholm, värmdö
tjena. satt i taxin imorse och kom att tänka på nåt som bara flög förbi i hjärnan. nån skrev nån gång har magin nån gps eller nåt, svar: Ja tydligen. Ultorer kan man binda till en person eller ett föremål och befinerr sig personen inte bakom massa vatten eller på vatten så vet ultoren var det/den är.
 
Top