direkt problem = platsbrist
"Det krångligaste är inte att få med tekniknamn och vilken nivå den har på det vanliga formuläret. Utan det är vad för skada eller vilken annan effekt en viss tekink har. Det finns inget som slöar ner mer än att slå i offensiv efter detta. Så istället för att ha formuläret på en halvsida (vem har två stridskonster eller klipper av formuläret på mitten när alla andra formulär är A4) så ha det på en A4 och gör det möjligt att fylla i allt som som behövs i stället."
Det är kloka saker du har att säga, däremot så tar detta upp en ämlans plats. Jag har personligen gjort det här till en av mina spelare för att uppmärksamma honom på allt han faktiskt kan göra med sin karaktärs stridskonst (för att göra striderna lite mer intressanta än att "jag sparkar högt"). Det hela tog 3 sidor, fast då var jag ganska nogrann med mina beskrivningar.
Så blir nog ett visst problem hur man ska få in allt på en sida. Men problem är till för att lösas. Om jag får ett infall av inspiration/tristess någon gång i framtiden så kanske jag snickrar på ett sådant formulär.
/Naug, äter glass