Mask_UBBT
Hero
Har tänkt lite på sistonde...
Vad krävs för att en kampanj ska vara ulitmat bra?
Hur många deläventyr är maximum och minimum?
Vad är viktigast i storyn?
Hur mycket ska en rolleperson känna till?
Hur viktigt är det att spelaren hänger med igenom allting?
osv, osv...
Skriv in alla funderingar på vad som gör en kampanj bra, strålande och superb(kan man säga så eller gäller det bara mat?).
En liten fråga till;
Hur gör man, som rollspelskapare, för att få spelledaren att stanna i samma världsdel i impoviserade äventyr(i åtmindstonde en viss tid)?
/Mask
"If women were ment to make themselves noticed, God would have given them bigger mouths and worse smells!"
Vad krävs för att en kampanj ska vara ulitmat bra?
Hur många deläventyr är maximum och minimum?
Vad är viktigast i storyn?
Hur mycket ska en rolleperson känna till?
Hur viktigt är det att spelaren hänger med igenom allting?
osv, osv...
Skriv in alla funderingar på vad som gör en kampanj bra, strålande och superb(kan man säga så eller gäller det bara mat?).
En liten fråga till;
Hur gör man, som rollspelskapare, för att få spelledaren att stanna i samma världsdel i impoviserade äventyr(i åtmindstonde en viss tid)?
/Mask
"If women were ment to make themselves noticed, God would have given them bigger mouths and worse smells!"