Nekromanti Kampanjön av RipperDoc...

eNo

Veteran
Joined
20 May 2002
Messages
117
Location
Falun, Dalarna
Hur blev det med kampanjön som RipperDoc skulle skriva. Är den nedlagd, på väg eller redan publicerad (i sådant fall, i vilket nummer av codex)?

Och när jag ändå är inne på det; kommer NoGo att uppdateras inom en överskådlig framtid?
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Kampanjön:

Den blev skriven, mer än 10 sidor om jag inte missminner mig. Men sedan stannade allt upp när kartorna skulle göras av Snow, och om jag ska vara ärlig har jag inte haft mkt tankar på artikeln sedan dess. Det som skulle behövas av artikeln är lite redigering samt just kartorna och bilderna.

NoGo:
Ja, den kommer att uppdateras snart. Men den kommer inte uppdateras på det sätt du tänkt dig. Jag har nämligen funderat på att att bara skapa en temporär sida där jag lägger upp allt material som finns att tillgå (oredigerat, skall tilläggas) så att folk kan tanka ner, samt ev. väcka länksidan. Då kan NoGo fungera hjälpligt, och folk som skickar in material kommer få det publicerat strax därefter. Nackdelen är förstås att allt vad design och användarvänlighet försvinner, likväl som mycket material kommer att göra ett halvfärdigt intryck, eftersom det inte redigerats före uppläggningen. Sedan kan riktiga NoGo komma i ett senare skede, då även materialet kan redigeras, så att allt blir som förr... :gremcool:

/RipperDoc
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Ett levande Nogo = underbar tanke.

Nogo är, trots att den inte blivit uppdaterad på år och dar, den bästa resurssidan för Neotech. Bara det säger en hel del om hur mycket blod, svett och bårar det har gått åt för att göra Nogo vad det är. Sen att en oturlig hårdvaru-krasch kommer och tuggar i sig större delen av sidan är otur, men inte oöverkommligt. Jag hoppas verkligen att Nogo börjar leva igen, jag kan tänka mig en och annan bit av matrial på min HD som skulle kunna renskrivas och skickas in.

Lycka Till

/Naug
 
Top