Nekromanti Kampajn funderingar...

Jools

Veteran
Joined
29 May 2000
Messages
136
Location
Halmstad, Sverige
Jag funderar på att köra (som SL) en kampajn som liknar speliden till Jagged Alliance 2... tror ni att något sånt kunde fungera?

#Redigerat#

För er som inte lirat JA2 kan jag ju snabbt berätta vad det 'går ut på'... Elak diktator har gjort statskupp i ett litet land och RP i detta fall ska störta han/henne genom att få folket med sig och skjuta en och annan...
Med andra ord, mycket skjuta och samarbeta med lokalbefolkningen... tror ni detta kan vara något att spinna vidare på, min grupp gillar ju våld... =)

If ignorance is bliss, why do we seek knowledge?<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Jools on 2001-01-17 22:52.</EM></FONT></P>
 

Darth Apoc

Veteran
Joined
29 May 2000
Messages
132
Location
Göteborg
Hmmmm
jag gillar idéen....
Den kan funka...
annars så funkar den i Jagged Alliance 1 bra...

Där hjälper du en forskare att ta tillbaka en ö som innehåller en sorts träd som funkar bra som läkemedel.... killen som tagit över är en f.d. medarbetare som blivit profit hungrig...

//Gunnar

Watashi aku ryuujin desu
 

Jools

Veteran
Joined
29 May 2000
Messages
136
Location
Halmstad, Sverige
Jo iofs... men jag måste nog leta upp min skiva i fall man kör på JA1 stuket... det fanns ju trots allt några sido uppdrag...

If ignorance is bliss, why do we seek knowledge?
 

Allanon

Veteran
Joined
17 Jan 2001
Messages
62
Location
Kramfors
låter skoj!
snöa inte bara inte på våldet utan låt RP få nytta av lite andra överlevnads färdigheter och sociala färdigheter när de snackar med lokal befolkningen. om du tänkt skriva ner äventyret så posta det gjärna här sen.

I'm the chosen
I'm the one
I'm the child of KoRn
 

Jools

Veteran
Joined
29 May 2000
Messages
136
Location
Halmstad, Sverige
Jag får väl ta och försöka skriva ner det när/om vi kör på den...

If ignorance is bliss, why do we seek knowledge?
 

BOTJER

Veteran
Joined
20 Jun 2000
Messages
40
du ska nog ite rippa rakt av, skriv istället en egen story. eller om du inte orkar gör en lista som slumpar fram vad som händer i varje ruta
 
Top