Huh? Att spela rollspel du inte spelat tidigare? Eller med nytt folk?
Håller med, bra lokal och bra ölVad gäller lokal så brukar ju Munkbryggeriet låta oss husera i valven om man frågar snällt, och då finns mat och dryck även nära till hands. Akustiken är inget problem om man bara är en grupp som kör i något av de mindre källarrummen. Mer centralt än Gamla Stan är det svårt att hitta.
Rasmus kör massa sker på munkbron...typ varje torsdag...men han är inte lika aktiv här på föorumet som på fbNå? Blir det något? Jag har gott om tid innan julafton, och har fått för mig att jag t.ex. gärna skulle testa PiratBorg?
Amen, det var ju själva USPen, sas.Något som jag tror är viktigt i sammanhanget är nog att ha någon form av gemensam vilja att testa spel man inte har på sin topplista, eller lyckas få till träffar med någon form av regelbundenhet. Annars är det kanske inte så stor skillnad från att bara slänga ut ett gäng separata kontaktannonser?
Min målbild är att vara med något tillfälle i vår, tycker detta är ett jättebra initiativ! Hade t.ex. kunnat hålla i en omgång Dialect!Imorgon ska vi testa Nimble och har plats för en person till!