Nekromanti [Köpes] Warhammer v2 ALLA BÖCKER

antorax

Swordsman
Joined
11 Aug 2003
Messages
568
Hallå. Jag har börjat lira warhammer frp v2 och är sugen på alla böcker (utom grundregelboken och karak azgal). Gief me!

ÄNDRING:
Jag är inte längre intresserad utav:
Sigmars Heirs
Renegade Crowns
Plundered Vaults
Shades of Empire
Paths of the Damned-kampanjen (Nuln, Altdorf, Middenheim)
Regelboken
Karak Azgal
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,724
  • Sigmar’s Heirs
  • Shades of Empire
  • Renegade Crowns
  • Plundered Vaults
  • Paths of the Damned (hela kampanjtrilogin: Ashes of Middenheim, Spires of Altdorf, Forges of Nuln)
 

antorax

Swordsman
Joined
11 Aug 2003
Messages
568
Det låter strålande. Jag hade missat att shades of empire fanns, och är inte pepp på den.

Men de andra sex böckerna vill jag verkligen ha. Jag bor i Göteborg, så jag antar att det blir posten eller nåt. Har du koll på det när det kommer till så här stora saker?
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,724
Fryksdal said:
Det låter strålande. Jag hade missat att shades of empire fanns, och är inte pepp på den.

Men de andra sex böckerna vill jag verkligen ha. Jag bor i Göteborg, så jag antar att det blir posten eller nåt. Har du koll på det när det kommer till så här stora saker?
Shades of Empire var den av böckerna jag var mest fundersam på om jag skulle behålla, så det passar mig fint. :gremwink:

Jag brukar skicka med Schenker när jag kan. Paketet borde bli under 3 kilo så jag tippar på 75:- i frakt (nästa steg är 90:-, men jag tror inte det blir så mycket).
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,303
Location
Kullavik
Har FFG´s "Career Compendium" med 220 yrken liggande. Dessvärre har vissa sidor lossnat (men alla sidor finns kvar).
 

antorax

Swordsman
Joined
11 Aug 2003
Messages
568
Och vad vill du ha för en sådan halvtrasig bok? :gremtongue:

Och bor du i Göteborg?
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,303
Location
Kullavik
Bor strax utanför Göteborg. Ingen aning vad jag skall ha för boken. Problemet är väl att den är värd mindre än bensinpengarna :)
 
Top