Nekromanti [Köpes] Trudvang, Vildhjärta, Snösaga

Zid

Veteran
Joined
25 Jun 2009
Messages
28
Jag planerar att starta upp en Trudvangkampanj med min spelgrupp. Vill köra Vildhjärta/Snösaga/Eldsjäl/Likstorm-kampanjen. Saknar alla moduler. Är beredd att köpa Vildhjärta/Snösaga för över originalpris, men behöver även grundmaterialet. Vill någon bli av med hela sin Trudvanguppsättning är detta en bra chans. Jag lovar att jag kommer ta väl hand om böckerna, så oroa er inte.


Jag har även andra rollspel att byta med, ex Mutant UA och coriolis, In nomine, ect.

Vill bara lägga till mitt namn enl forumreglerna: Carl David Dolata. Kan nås på cd.dolata (at) gmail.com
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Hoppas du är medveten om att både Vildhjarta och Snösaga är något av rariteter i den svenska rollspelsvärlden. Titta på traderaaktionerna för de båda. Tradera är för övrigt stället jag skulle bevaka hårdast om jag skulle behöva en Riotminds-bok. Annars är ju riotminds och järnringes forum, liksom dethär, säkert värda lite annons-kärlek.
 

Zid

Veteran
Joined
25 Jun 2009
Messages
28
Möller said:
Hoppas du är medveten om att både Vildhjarta och Snösaga är något av rariteter i den svenska rollspelsvärlden.
Jag vet. Men gotta catch 'em all!

1300 för snösaga var lite i grövsta laget kanske. Men numera jobbar man ju- pengar är inte lika bekymrande som när man var tonåring.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
1300 är helt sinnessjukt för det usla äventyret, som till 90% består av ett enormt SLP-galleri som man behöver kalkylblad för att hålla reda på, tråkiga plottar, en massiv borg som man ändå inte får se hela av, fältslagsregler och ett våldsamt klyschigt slut...
 

Zid

Veteran
Joined
25 Jun 2009
Messages
28
Kanske får lösa det på samma sätt som jag fick tag på Nordholmia. Fjärrlån från bibliotek. Tur att ens skattepengar används till något vettigt, och inte bara att köpa in diktsamlingar som ingen läser.
 

Zid

Veteran
Joined
25 Jun 2009
Messages
28
2 kr! Känns överkomligt. Du råkar inte ha snösaga liggande hemma också?
 

Hero84

Veteran
Joined
15 Sep 2009
Messages
36
Location
Vänersborg
Har själv ett exemplar Vildhjärta och Snösaga till övers, mycket bra skick på böckerna dessutom. Likstorm har jag inte i min ägo dock :gremfrown:
 
Top