Nekromanti (Köpes) Mutant Undergångens Arvagare

MrSleepy

Veteran
Joined
21 Dec 2014
Messages
14
Så nu är det dax att öppna plånboken


Har tidigare haft hela samlingen av MUA, men genom åren har det tyvärr blivit mindre och mindre, tack vare divs omständigheter. Men efter att jag och en polare snackade lite om gamla rollspels minnen så väcktes den gamla MUA lågan till liv igen.

Så för att komma till själva själen i annonsen, vill försöka få tag på så mycket jag kan till MUA.

Speciellt dom gamla ävetyren, då jag vill chocka lite vänner genom att spela igenom klassikerna.

Pris kan diskuteras, beroende på kvalite på böckerna. Betalning sker helst via swish, och ska tilläggas att jag betalar vid löningen den 24:e. Är ute lite tidigare så jag har tid att leta runt lite.
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,324
Location
Kullavik
Skulle vara kul att höra vad du får ge för de gamla klenoderna. Har en del böcker men tyvärr inget jag vill sälja av. Har själv tänkt mig en MUA-kampanj nu när snart alla klasserna till Mutant År Noll finns tillgängliga.
 

MrSleepy

Veteran
Joined
21 Dec 2014
Messages
14
Som sagt är beredd på att det kommer att kosta, vad gör man inte för lite nostalgi :D

Men Kan lägga en post här om en mer exakt kostnad, om du är intresserad
 

seekay

Veteran
Joined
29 May 2017
Messages
2
Hej MrSleepy! La precis in ett inlägg om att jag säljer av mina mutantböcker: https://www.rollspel.nu/threads/744...t om de gick till någon som vill använda dem.
 
Top