Nekromanti Köpes: Mutant År Noll

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,726
Jag har en fortfarande inplastad box. Min tanke är att antingen sälja den för fantasipengar eller sprätta den efter att jag fått provspela med nån och kommit fram till att det är helt kickass. Om du inte prompt är ute efter boxen så är väl boken på gång. :)
 

Mattias H

Veteran
Joined
24 Jul 2014
Messages
42
Bara för att vara säker: Du vet att spelet finns åter i affär va? (Även om det då inte är i box.)
 

Mutanten

Hero
Joined
27 Dec 2014
Messages
1,022
Istället för att köpa DeBracys inplastade box för fantasipengar kan du få köpa min fantasibox för en rimlig summa pengar. Den består av de nya Mutant-böckerna i en skokartong.

Överlever boxen plasten? Är det inte bättre att bryta plasten och lägga boxen i en plastficka avsedd för tex serietidningssamlingar? Eller sjunker värdet om plasten är bruten? Det kanske det å andra sidan är värt jämfört med om plasten skadar boxen.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,726
Osbjer;n74894 said:
Jag tolkar det som att han vill ha en fantasisumma riktiga pengar, och att han har mycket fantasi...
Ja, det är korrekt tolkat. Jag borde varit tydligare. :)
 

Massher

Keyboard Warrior
Joined
25 Apr 2014
Messages
42
Ett tips ifall du inte tvunget vill ha den första utgåvan är att det kommer ett lite reviderat nytryck i början på april. Hårdpärm istället för box dock.
 
Top