Nekromanti Köpes: Ensamma Vargen-böcker köpes!

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,765
Location
Nett-ruh-bi
Håll utkik på Tradera och var beredd att ge 300 kr per bok. 11:an och 12:an trycktes i så liten upplaga att jag i många år var övertygad om att Äventyrsspel lade ned utgivningen efter 10:an.

Dewil, saknar bara nr. 8
 

MDF

Veteran
Joined
19 May 2004
Messages
112
Location
Jönköping city
Har du den stora boken om Magnamund som kom mellan 6 och 7an,
Jag hittar bara 5,7+Boken om Magnamund, jag har haft alla skall leta lite till, men om ja hittar alla så säljer alla,inte lösa nummer, tyvär, men jag kan inte lova något tror att grabben fik lite böcker av mig när han var yngre, å då vet du vad jag har kvar.
 

cjs

Veteran
Joined
14 Nov 2003
Messages
10
Location
Göteborg
OT: Project Aon

Tänkte bara tipsa om Project Aon där alla EV-böcker finns eller kommer att finnas för gratis nedladdning.

//cjs, som köpte alla tolv svenska böcker för 600 kr. :gremgrin:
 

J_L_Seagull

Veteran
Joined
17 Mar 2006
Messages
114
Location
Stockholm
Om du vill så går hela serien (alltså enda upp till 18 tror jag, dvs även de som inte är utgivna i Sverige) att få tag på i USA, men då dår du nog vara beredd att betala en del för dem.
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,765
Location
Nett-ruh-bi
Om du vill så går hela serien (alltså enda upp till 18 tror jag, dvs även de som inte är utgivna i Sverige) att få tag på i USA, men då dår du nog vara beredd att betala en del för dem.
Faktum är att det gavs ut 28 böcker under åren 1984-1998. På sikt kommer samtliga att finnas läsbara hos Project Aon.

Dewil
 
Top