Nekromanti Köpes: Drakborgen -- Legenden

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,551
Location
Fallen Umber
Jag är intresserad av att köpa den nya versionen av Drakborgen som kom ut 2002 eller så. Helst nytt (inplastat), för det lär finnas ett gäng sådana i omlopp, men det kan vara intressant även annars, dock till ett lägre pris.


/Dimfrost
 

Yokiboy

Veteran
Joined
17 Sep 2004
Messages
140
Location
Södertälje
Jag hittade min kopia på hyllan i en leksaksbutik i Södertälje för bara ett år sen, så det ska nog inte vara omöjligt att hitta oöppnade spel.

Mors,

Jocke
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,551
Location
Fallen Umber
Jag vet, ÖoB sålde dem för 75 spänn före jul. Jag föredrar dock att inte resa land och rike runt och söka i leksaksbutiker om jag slipper. :gremsmile: Det kommer upp spel på tradera med jämna mellanrum, men jag tänkte testa här också.


/Dimfrost
 

Yokiboy

Veteran
Joined
17 Sep 2004
Messages
140
Location
Södertälje
Jag kan kolla med leksaksaffären om de har några kvar, såg den inte senast, men då letade jag ju inte heller efter det spelet utan några andra istället.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,718
Location
Göteborg
Är du fortfarande på jakt? Jag har ett spel du kan få, om du vill. Det är inte inplastat, men bara spelat två gånger. Jag tycker personligen att spelet suger, och spelar det gamla spelet mycker hellre. Använder väl markörerna från spelet då och då, men jag har ändå tänkt att köpa riktiga markörer. Så om du vill ha det, så är det ditt (kan bytas mot någon typ av markörer (glaspluttar, pokerchip, eller liknande), om du är emot välgörenhet). Fan vet om jag orkar posta det, dock. Du råkar inte ha vägarna förbi Örebro eller Karlskoga i framtiden?
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,551
Location
Fallen Umber
Wow, coolt! Jag är mycket sällan i Örebro (tror aldrig jag har varit där, faktiskt) och Karlskoga har jag bara åkt igenom när jag skulle till Oslo en gång (om jag minns rätt). Men vi kanske kan fixa så att jag betalar lite för besväret att posta det? Hur som helst får vi göra upp det här om två veckor ungefär, för jag är på väg att åka på semester inom mycket kort. :gremsmile: Tack ska du ha i alla fall!


/Dimfrost
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,718
Location
Göteborg
Äh, pengar känns som overkill, om det inte kostar obscent mycket att posta det. Jag har nytt jobb och tjänar mer än jag gör av med, i alla fall. Men skicka ett PM när du är tillbaka från semestern, så tar vi det då.
 
Top