Nekromanti Köpes! Drakar och Demoner Ereb Altor böcker

Sir Gawyn

Veteran
Joined
17 Sep 2000
Messages
132
Location
Umeå
Jag är intresserad av att köpa Drakar och Demoner Ereb Altor böcker i bra kvalitet för att få en full samling. I nu läget har jag bara konfluxensviten. Så mejla mig ifall ni har någon eller några böcker som ni vill "bli av med". (avalanche_50@hotmail.com)
 

Galten

Veteran
Joined
10 Feb 2013
Messages
125
Location
Stockholm
En liten undran, när du skriver "Ereb Altor böcker". Menar du böckerna i Erab Altor-boxen eller böcker som det står Ereb Altor högst upp på omslaget eller Drakar och Demoner från Äventyrsspel/Target Games i allmänhet?

// G
 

Sir Gawyn

Veteran
Joined
17 Sep 2000
Messages
132
Location
Umeå
Jo, till Drakar och Demoner äventyrspel/target games i allmänhet, från v.2 till v.4.
 

Sir Gawyn

Veteran
Joined
17 Sep 2000
Messages
132
Location
Umeå
Betalar bra om grejjorna är kompletta och mycket bra skick. Passa på å få en sommarpeng! :)
 

Galten

Veteran
Joined
10 Feb 2013
Messages
125
Location
Stockholm
Har följande på lager:

Monster-boxen. Boxen har allmänt slitage men hel utan trasiga hörn, böckerna i mycket bra skick.
Hjältarnas handbok i mycket bra skick
Monster och Män i Ereb Altor i mycket bra skick.
Magilre i mycket bra skick
Gigant-boxen, komplett och i bra skick, förutom att någon har skrivit med blyerts på det medföljande rollformuläret på det det ena stora borgritningsarket samt klippt ur Väderformuläret.
DoD 3.0 (1987) - ett trasigt hörn på boxlocket samt utan spelfigurerna, i övrigt komplett och i bra skick

Sedan har jag Södra Mörkmården i mycket bra skick, tillbeör till Sagan om Ringen först och främst men kan användas till Expert-reglerna..

Kan såklart skicka bilder, meddela om detta är av intresse annars åker de ut på Tradera i helgen.

// G
 

Sir Gawyn

Veteran
Joined
17 Sep 2000
Messages
132
Location
Umeå
Jo, det är av intresse. :) Om du mejlar mig lite bilder på sakerna (avalanche_50@hotmail.com) så kan vi sedan diskutera priser.
 
Top