Äventyr Herr Vätte Joined 9 Jun 2000 Messages 1,071 Location Bureå 13 Jul 2013 #1 Ute efter följande från Äventyrsspel (skicket behöver inte vara perfekt, men jag vill att alla kartor osv ingår): Monster Ereb Altor (limbundna boken eller boxen) Trakorien Svavelvinter Oraklets fyra ögon Marsklandet Techno 2090
Ute efter följande från Äventyrsspel (skicket behöver inte vara perfekt, men jag vill att alla kartor osv ingår): Monster Ereb Altor (limbundna boken eller boxen) Trakorien Svavelvinter Oraklets fyra ögon Marsklandet Techno 2090
Shiba Veteran Joined 1 Aug 2013 Messages 43 1 Aug 2013 #2 Ereb Altor fanns väl endast utgiven som box?
H Hunk Hero Joined 3 Aug 2001 Messages 1,442 1 Aug 2013 #3 Shiba said: Ereb Altor fanns väl endast utgiven som box? Click to expand... Nej, den kom också i bokform några år efter boxen. Jag tror att innehållet var identiskt, förutom att fyrfärgskarta saknas i boken.
Shiba said: Ereb Altor fanns väl endast utgiven som box? Click to expand... Nej, den kom också i bokform några år efter boxen. Jag tror att innehållet var identiskt, förutom att fyrfärgskarta saknas i boken.
Galten Veteran Joined 10 Feb 2013 Messages 125 Location Stockholm 2 Aug 2013 #4 Jag har Monster ute på Tradera: DoD Monster Även Techno 2090, men utan box: Techno 2090 Och angående Ereb Altor så släppte Äventyrsspel en bok där man i princip slagit ihop alla 4 böcker från boxen, och den kom med kartan. // G
Jag har Monster ute på Tradera: DoD Monster Även Techno 2090, men utan box: Techno 2090 Och angående Ereb Altor så släppte Äventyrsspel en bok där man i princip slagit ihop alla 4 böcker från boxen, och den kom med kartan. // G
Shiba Veteran Joined 1 Aug 2013 Messages 43 2 Aug 2013 #5 Grymt! Den boken saknar jag och vill köpa. Ingen som har den tillsalu
Galten Veteran Joined 10 Feb 2013 Messages 125 Location Stockholm 2 Aug 2013 #6 Det ligger en ute på Tradera: Ereb Altor-boken Jag har den men säljer inte just nu. // G
P Pär Eriksson Veteran Joined 12 Aug 2013 Messages 25 Location Göteborg 12 Aug 2013 #8 Hej, Om du inte redan har köpt Techno 2090 så kommer jag lägga ut den på Tradera ikväll. Kika in på min sida på Tradera: http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1330838 Min user på Tradera är pareriksson. Ha det bra, sa Pär.
Hej, Om du inte redan har köpt Techno 2090 så kommer jag lägga ut den på Tradera ikväll. Kika in på min sida på Tradera: http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1330838 Min user på Tradera är pareriksson. Ha det bra, sa Pär.