Nekromanti Köpes: DDM 1 War troll och 2 Troll slashers

J_L_Seagull

Veteran
Joined
17 Mar 2006
Messages
114
Location
Stockholm
Är i behov av dessa för att massakera mina stackars spelare (som har en väldigt ond DM :gremelak: ). Är det möjligen så att någon därute som skulle kunna tänka sig att antingen byta bort dessa eller helt enkelt sälja dem för guldpenningar?

Vet dock inte om bilderna på War troll från Wotcs hemsida är rättvisande (då jag sett att många figurer i War drumms är grymt fult målade) så om även War troll är fult målad så kan jag tänka mig att ändra denna till endast ett troll från Harbinger.
 

Belsornig

Veteran
Joined
3 May 2005
Messages
37
Location
Stockholm
Håller med dig om att målningen varit ganska brsitfällig i detta set. Lyckligtvis är war troll ett av de figurer som håller sig nära till vad som har utlovats. Tyvärr innebär det att jag inte vill göra mig av med min! :gremsmile:
 

J_L_Seagull

Veteran
Joined
17 Mar 2006
Messages
114
Location
Stockholm
Hörru Seagull, blir det någon mer DL-bytesträff snart?
Vet inte riktigt. Mitt liv är ganska körigt just nu (typ begravd i arbete. All work and no fun makes Jack a dull boy) så jag får se lite när jag har tid.
 

J_L_Seagull

Veteran
Joined
17 Mar 2006
Messages
114
Location
Stockholm
Reaktion? 110 kr bjudet?

Okej, verkar som om det är ingen reaktion på detta lilla inlägg. Är beredd att ge 110 kr för alla tre (vilket är vad SF-bokhandeln säljer ett boosterpack för), detta under förutsättningen att jag får tag i dem före nästa lördag (dvs 6:e maj) då slakten är igång av små taniga spelare. Någon intresserad?
 
Top