Nekromanti [Köpes] Dark Sun Revised

Botulf

Hero
Joined
25 Dec 2008
Messages
1,211
Är intresserad av den reviderade utgåvan av AD&D Dark Sun boxen. Även äventyr är av intresse.
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,413
Location
Umeå
vet inte riktigt vilka grejer som finns där men på collectorspoint.se har jag sett en del Dark Sun grejer, kolla där.
 

Flurtis

Hero
Joined
27 Feb 2004
Messages
1,076
Location
Oskarshamn
Jag har den inklusive tygkartan, samt en nästan komplett samling av samtliga Durk sun prylar till AD&D. (Fattas 2 äventyr tror jag).

Däremot är jag inte pigg på att spräcka samlingen. Så vill du ha den får du ta resten av prylarna. PMa mig ifall det är något av intresse.

//Mattias
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Jag är också intresserad av gamla Dark Sun-grejer. Jag har en hyfsad samling (saknar 5–6 prylar bara) men Wulfrik och jag kanske kan splitta på dina grejer (om det inte visar sig att vi båda är intresserade av samma grunkor förstås).
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,557
Location
Fallen Umber
Jag håller på och plockar på mig Dark Sun-grejer som jag ser på konvent, men inget så seriöst att jag köper på ebay eller så. Men om ni splittar och får grejer över kan jag tänka mig att vara intresserad.
 

Botulf

Hero
Joined
25 Dec 2008
Messages
1,211
Jag hittade DS första versionen och en bunt äventyr till ett ganska ok pris på Noble Knight så tråden är inte längre aktuell. DS verkar vara riktigt kul tema och för starta igång en sådan kampanj när jag tröttnat på Planescape.
 

Flurtis

Hero
Joined
27 Feb 2004
Messages
1,076
Location
Oskarshamn
Jag kan ta med dem till något konvent. Då kan vi stycka upp dem :gremsmile: Dune Trader, Will and Ways, samt Monstrous Compedium II saknas annars är samlingen komplett

//Mattias
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
flurtis said:
Jag kan ta med dem till något konvent. Då kan vi stycka upp dem :gremsmile: Dune Trader, Will and Ways, samt Monstrous Compedium II saknas annars är samlingen komplett
Hmm … jag saknar:
Dark Sun Campaign Setting Expanded and Revised (fast den känns heller inte jätteviktig), Elves of Athas, The Will and the Way, Beyond the Prism Pentad, Defilers and Preservers: The Wizards of Athas samt Psionic Artifact of Athas.

Så när som på The Will and the Way, verkar du ju ha allt jag letar efter.
 
Top