Nekromanti (Köpes) Burning Wheel Gold Edition och/eller Character Burner

Joined
12 Aug 2013
Messages
159
Location
Stockholm
Hej!

Jag letar efter ett exemplar av ovan omnämnd bok. Är det ngn därute som sitter på ett ex av endera och kan tänka sig skiljas från densamma, hör av dig till mig!

Mvh

Stefan Saviano di Grado
 

Patrick Bateman

Warrior
Joined
25 Oct 2000
Messages
224
Location
Stockholm
Nu kanske det är just ett begagnat och förhoppningsvis billigare ex du är ute efter. Men det går fortfarande att få tag på BWG i butik. SF-bokhandeln har exemplar i Stockholm och via postorder.
BWG på SF-bok
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
250 spänn på SF-bok? Det är ju nästan vad portot skulle hamna på om jag försökte avyttra mitt knappt bläddrade ex! :cool:

Men jagar du fortfarande ett ex vid påsk och kommer på GothCon så lovar jag att sätta ner mina Burning Wheel-grunkor i prutlådan i foxshoppen.
 
Joined
12 Aug 2013
Messages
159
Location
Stockholm
Tack!

Patrick Bateman, jag kommer kanske svänga förbi där och kolla lite, även om jag fortf tycker att 250 spänn är lite i överkant.

Krille, jag kommer med största sannolikhet inte befinna mig på GothCon i påsk. Men om du har vägarna förbi Stockholm så hör gärna av dig så möter jag upp (om du pallar att ta med dig boken, dvs.)
 

nyvinter

Illustrationist
Joined
20 Aug 2012
Messages
542
Location
Mörkmården (småland)
Robert E. Howard;n139540 said:
Ja, jag såg den! Misstänker att frakten till Sverige kommer vara ganska mustig (fick den känslan av att ha läst lite kommentarer). Men jag kommer säkert funda ändå...
Frakten är $24 för en bok. Vilket tyvärr räknas som rätt lågt med tanke på dagens internationella fraktkostnader.
 
Joined
12 Aug 2013
Messages
159
Location
Stockholm
nyvinter;n139545 said:
Frakten är $24 för en bok. Vilket tyvärr räknas som rätt lågt med tanke på dagens internationella fraktkostnader.

Ouff! Då får jag väl vänta tills den hamnar på Amazon. Trist.
 
Top