KÖPES Köper World of Darkness

mini72

Veteran
Hej. Jag söker det mesta World of Darkness material. Böcker, tärningar, pins m.m
Alla editioner, alla varianter. Vampire, Mage Werewolf, Changlings, Demons o.s.v
Ja jag vet att Robert har en annons ute. Köpte det jag inte hade av den gode Robert.
För dom som inte har koll så är han 100% att göra affärer med.
Å när ni ändå är i farten så lyssna på hans poddar som är fantastiska

Mvh Tommy

rawr

Veteran
Hej. Jag har en hel del gamla World of Darkness böcker som jag letar att göra mig av med. Har även Changeling the Lost tärningssettet med påse.

World of Darkness core book, Mage the Awakening, Changeling the Lost, Vampire the Requiem, Werewolf the Forsaken, Asylum, Ghost Stories, Antagonists, Tales from the 13th Precinct, Second Sight. Det är dom jag har från rebooten iaf.

Kindred of the East, Combat, Mafia. Det är vad jag har från före rebooten.

Hör av dig om något är intressant.

Last edited:

Khan

Kondottiär
Hej. Jag har en hel del gamla World of Darkness böcker som jag letar att göra mig av med. Har även Changeling the Lost tärningssettet med påse.

World of Darkness core book, Mage the Awakening, Changeling the Lost, Vampire the Requiem, Werewolf the Forsaken, Hunter the Vigil, Geist the Sin-Eaters, Promethean the Created, Mage Chronicler's Guide, Asylum, Ghost Stories, Innocents, Antagonists, Witch Finders, Book of Spirits, Changing Breeds, Tales from the 13th Precinct, Inferno, Second Sight. Det är dom jag har från rebooten iaf.

Dark Ages Werewolf, Werewolf the Wild West, Vampire the Masquerade(väldigt sliten), Victorian Age Vampire, Kindred of the East, Combat, Mafia. Det är vad jag har från före rebooten.

Vilka Changing Breeds kan tänka dig att bli av med? Eller är det en bok till nya WoD?

Khan

Kondottiär

World of Darkness core book, Mage the Awakening, Changeling the Lost, Vampire the Requiem, Werewolf the Forsaken, Hunter the Vigil, Geist the Sin-Eaters, Promethean the Created, Mage Chronicler's Guide, Asylum, Ghost Stories, Innocents, Antagonists, Witch Finders, Book of Spirits, Changing Breeds, Tales from the 13th Precinct, Inferno, Second Sight. Det är dom jag har från rebooten iaf.

Dark Ages Werewolf, Werewolf the Wild West, Vampire the Masquerade(väldigt sliten), Victorian Age Vampire, Kindred of the East, Combat, Mafia. Det är vad jag har från före rebooten.

Vilka Changing Breeds kan tänka dig att bli av med? Eller är det en bok till nya WoD?

mini72

Veteran
Taget. Då var det inget för mig. Ursäkta att jag trådkapade.
Ja att gå in i andras annonser är väl inte helt korrekt. Om man är intresserad så kan man skriva att "om inte han vill köpa/sälja så är jag intresserad". Annars kan man lätt starta en Lavin. Har sett annonser där folk klivit på å rensat ett stort erbjudande från nån innan trådskaparen hunnit reagera. Nu kanske du tänkt vänta men skriver man inte det är som sagt risken stor att man öppnar upp för att andra börjar kapa så ta inte det här personlig