KÖPES: Whitehack 2

bortom12e

Swordsman
Joined
20 Jun 2018
Messages
484
Köper gärna Whitehack, andra upplagan, om någon vill sälja. Kollar här innan det blir en lulu.
Boken behöver kunna skickas till Östersund.

Tar också gärna emot tips på om det finns något svenskt ställe som har ex av boken inne. Collectors Point har haft den, men kommer ej beställa hem fler.

/Simpa
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Hej!

Superkul att du är intresserad av Whitehack!

Skulle bara säga att jag inte har några ex kvar själv hemma förutom dem jag använder, och jag har inte sålt in Whitehack 2 till någon butik i Sverige.

Om det skulle bli Lulu föreslår jag att du också överväger ett nummer av Suldokar's Wake, som ges ut som en tidskrift:

suldokar.wordpress.com

Man kan köra settingen i Suldokar's Wake med Whitehack om man vill, och i senare nummer kommer man kunna byta regeldelar mellan spelen.

Hälsar

Christian
 

bortom12e

Swordsman
Joined
20 Jun 2018
Messages
484
Tack för tipsen, och kul att du svarar personligen.
Köper nog bägge, låter spännande. Väldigt prisvärt också.

Hur långt in i framtiden ligger Suldokar nr.2? Värt att invänta köp tills dess kanske?
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Kul!

Jag gissar att nummer 2 kommer någon gång under andra halvan av februari. Håll lite utkik efter Lulu-kuponger också!

Föreslår

Christian
 

nostromo73

Veteran
Joined
16 Sep 2019
Messages
7
Sjukt pepp på Suldokar's Wake men det kostar nästan lika mycket i porto som att beställa själva produkten.

Jag får nog hålla mig till alla delar är ute och beställa det på ett bräde framöver, känns som något jag gärna vill spela.

Köpte förresten Lintovaffären på print on demand, good stuff!
Väntar fortfarande på att Oktoberlandet ska förgyllas med en fortsättning på kampanjen...
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,571
Till och med 16/1 ska koderna ONESHIP och LKAB317CD ge fri frakt och 15 % rabatt på Lulu.
 

McKatla

Utan titel
Joined
2 Aug 2010
Messages
1,041
Jag är mitt i en flytt, så allt är nerpackat- men eftersom jag köpte många ex av Whitehack 2 - en till alla i gruppen hade jag tänkt, men fick en över, så kan jag skiljas från det om du är intresserad. Den hårdinbundna tunna (blåa) versionen. Och jag kan skicka. Men först mot slutet av nästa vecka då jag packat upp igen. Hör av dig om du är intresserad! Ingen aning om vettigt pris dock. Boken är bläddrad i men i gott skick.
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
nostromo73;n339457 said:
Tack!
Nu har jag beställt:)
Jättekul att du beställde, och tack även för köpet av Lintovaffären! Berätta gärna vad du tyckte när du har läst Issue #1!

Hälsar en glad

Christian
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Gött! Berätta vad ni tycker när ni läst!

Hälsar en glad

Christian
 
Top