Varulv Julresa på WY-25

Då skriver jag i anmälningstråden, så inte @Vimes ger mig stryk för att skriva i SL-tråden.

Med detta udda (som jag helt missat) klockslag för spelstart, yttrar sig lite problem för mig i R1.
Jag har styrelsemöte....som riskerar att bli långt som F ikväll....så jag är osäker på hur mycket jag kan skriva/läsa ikväll. Sambon lär inte bli lycklig om jag kommer hem efter tyrelsemötet och slänger mig på datorn för att spela VarulvsAlien.
Imorgon tisdag är normalt den dag jag kan kolla till det hela minst under dagen. Kundkontorsdag.... Men det är många sjuka nu...så det kan hända att jag jobbar hemifrån och kan kolla in lite då och då......
Så TLDR: Kan bli sporadiskt med läsa skirva för mig i R1

PS: Jag brukar anse att TLDR egenligen står för Too Lazy, Din´t Read ;)

Då skriver jag i anmälningstråden, så inte @Vimes ger mig stryk för att skriva i SL-tråden.

:) Ingen fara.

Jag tycker bara att den bra tumregel är att man inte ska diskutera spelet när rollerna skickats ut. Nu kommer det bli kladdigt när spelet startat eftersom det finns en massa annan information som kan ha bäring på olika spelares roller än bara den som finns i speltråden.

:) Ingen fara.

Jag tycker bara att den bra tumregel är att man inte ska diskutera spelet när rollerna skickats ut. Nu kommer det bli kladdigt när spelet startat eftersom det finns en massa annan information som kan ha bäring på olika spelares roller än bara den som finns i speltråden.
Jag väntar fortfarande på svar från fjodde på regelfråghor i tråden ;)
Detta var mest för att när jag upptäckte vår udda startid, så sprack min bild av hur jag skulle kunna spela i R1....

Jag har julkonsert fram tom ca 1900, och sen tåg med ytterst skakigt internet hem sen, så jag är lite i samma sits

Back