Nekromanti Julklappsskryt!

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,081
Location
Göteborg
Jag fick ett nytt Space Alert, efter att ha tappat bort mitt andra förra året. Jag fick också två biljetter till Galenskaparna och After Shaves revy "30-årskalaset" i oktober nästa år. I Stockholm, så det blir att resa till huvudstaden.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,547
Location
Umeå
Jag fick två presentkort och entrébiljetter till en spa-anläggning här i stan. Ska naturligtvis ta dit frugan någon dag :gremsmile:

Sen fick jag ett case till en Raspberry Pi. Jag trodde paketet innehöll den faktiska datorn och inte bara ett case, så jag blev lite förvånad (inte besviken ändå). När vi gått och lagt oss så fick jag ett till paket, med en Raspberry Pi :gremlaugh: Det blir att bygga en webbserver-/NAS-lösning av den. Awesome!
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Jag fick ett gosigt täcke av min flickvän!

Så nu slipper jag ligga och huttra under den tunna lappen jag haft innan. Jag har blivit mer frusen av mig på senare år så denna present låg verkligen i tiden om man säger så.
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
1 kg muskovadoskocker och 400 g torkade tranbär.

Och veganska kokosbollar, inte att förglömma.

/Zorbeltuss
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,892
Jag fick en pikétröja från Lyle & Scott, supernsygg. Dessutom fick jag en ny skinnväska och ett par handskar. Är utomordentligt glad och lycklig över julklapparna.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,892
krank said:
Däremot stal min lillebror hela showen genom att avslöja att han ska bli farsa - och han gjorde det genom att ge bort "Världens bästa farmor/farfar"-muggar till våra föräldrar.
Bästa revealen någonsin. Respekt.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Jag fick två par Doc Martens.
Så nu har jag fem.

 
G

Guest

Guest
I årets julklappslotteri fick jag en nyckelringshållarmojäng att sätta i bältet samt en LED-lampa att sätta i nämnda nyckelringshållarmojäng.
Fin och användbar present.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,674
Location
Stockholm
Fick en asball batteridriven hund som sjunger julsånger och flaxar med öronen. Fick även absurd rethosta. Och serbisk plommonsprit.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Troberg said:
Ni kan gå hem och gråta, för jag fick den ultimata presenten: Baconnaise!

http://www.baconnaise.com/

Ha!
Oh, jag älskar innehållsförteckningarna på grejer som den här.
Men där är ju inte ett uns av bacon i den (lakto-ovo-vegeteriansk produkt).
 
Top