Nekromanti Julklapps PDF

Rioteyes

Veteran
Joined
7 Jul 2014
Messages
11
Tråkigt med förseningar...
Hoppas på positivanyheter så väl som negativa. Bara man får någon info!
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
God Juldagsmorgon.

Vi har nu haft en intensiv arbetsperiod och har skickat ut en beta-pdf på Grundbok II: Regelboken till alla som crowdfundat eller förbeställt Western IV. Som ni kan se är väldigt mycket väldigt klart, även om lite återstår ännu. Nu tar vi några dagars julledigt, men har sedan en intensiv Westernperiod framför oss där vi lägger alla andra projekt åt sidan för att få allt klart. Räkna med fler uppdateringar av betan under januari.

God Jul & Gott Nytt År!

Anders & Tove
 

Phelan

Hero
Joined
21 May 2002
Messages
1,398
Location
Umeå
Trevlig överraskning när man tittar under granen, öh, i inboxen, såhär på morgonen!

Stort tack till tomtemor och tomtefar, vila nu upp er i julen!!!
 

Klingonsylt

Swordsman
Joined
28 Sep 2005
Messages
487
Location
Umeå
Jag har inte fått något mail ännu. Är det någon med samma problem? Jag har kanske inte varit snäll i år?
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Minimoni;n59440 said:
Tråkigt som fan. Tycker Åskfågeln kunnat meddela om även denna deadlinen gick åt helvete. Många inklusive jag har trots allt betalat en hel del för spelet.
Men ... Man får ju inte öppna sina julklappar i förväg! Oavsett om du räknar med svensk eller amerikansk klapputdelning kom länken till betan före tomten;-)

Å andra sidan - om du av någon anledning inte fått din pdf så hör av dig direkt till oss på western@rollspel.com , så fixar vi en ny!

Ha det gott,

Tove & Anders
 
Top