Nekromanti Julklapp EON

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Hej

December närmar sig och jag har börjat att titta på julklappar.. Vanlig tradition är att köpa EON produkter till Julklapp så jag undrar var det blir i år eller måste jag hitta ngn annan julklapp :gremfrown:
 

Marukusu

Hero
Joined
18 Mar 2004
Messages
1,681
Location
Umeå
Vad har du redan? Själv är jag sugen på Atlasboxen, har aldrig blivit av att skaffa den så jag tänkte passa på nu. Tärningar brukar ha en jävla förmåga att försvinna för mig i alla fall, har sett att neogames säljer t6 i metall nu för tiden. Kanske kan vara nåt?
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,200
Location
Göteborg
Metalltärningarna är klart värda! De kan dock ge oljud på glasbord så det rekommenderas att ha en duk emellan. Dessutom kan dom göra en hel del skada som kastvapen (alternativt kan man ha läderpungen med valfritt antal tärningar i som slunga).

Tunga tärningar känns framför allt helt riktigt i viktiga, tunga situationer.
 

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Ha Ha.

Jag har alla moduler som har släppts till EON och brukar alltid köpa den nya som kommer runt jultid och som det ofta är problem med frakten med.. Nu vet jag inte vad jag skall köpa för ngn.. :-(
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Ja jag har också haft den traditionen att köpa någon ny eonprodukt till julen så jag hoppas innerligt på att neogames hinner fixa upp någon bok tills dess.

Damarien eller Jargien hade vart en riktigt bra julklapp.
Som vanligt har Neogames blivit lite sega med att uppdatera, det senaste inlägget på bloggen var ju den 17 augusti för fan ! Ett par rader hur det går i verkstan en gång i månaden borde ju fungera att skriva.
Liksom visst ödesvävaren i all ära men jag tänker inte köpa den kampanjen förs alla böcker är klara, eller ödesvävaren kanske är sista delen? Nu minns jag inte alls, hur lång ska sylfens vrede bli?

/Poseur vill ha ny Eonbok i julklapp till sig själv.
 

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Då det den senaste tiden varit en rasbok som har kommit så har det oftast blivit två exemplar, och då gärna en specialutgåva om det finns. Måste se till att ens trötta spelare får lite nytändning.
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,200
Location
Göteborg
Ödesväven

Ödesväven (Sylfens vrede 4) som Dan Johansson har gjort är färdigskriven och alla bilder är såväl klara som snygga och stämningsfulla. En spännande fortsättning på Diamantäpplet, Katres gåtor och Av blod komna utlovas!

Den borde komma ut snart, men exakt när vet jag inte. Så fort Kim skickar den till tryck lär det dyka upp reklam på forum, hemsida och blogg.
 

Oreh

Warrior
Joined
21 Mar 2005
Messages
222
Location
Lindome (Göteborg)
Fem delar är korrekt (ang. Sylfens Vrede) så det dröjer väl ett tag innan hela kampanjen står i bokhyllan.

Men det är inte bara bloggen som borde uppdateras, på neogames.se hittar man "Alver: Sångarens Ätt" på releaseplanen, "Eon 3" skyltas fortfarande som en dagsfärsk nyhet och att "Damarien" och "Jargiska Kejsardömet" kom ut i oktober FÖRRA ÅRET!

Allvarligt talat, ramlar man in på den här sidan (som neogames skyltar med i var enda produkt dom släpper ifrån sig) så tror man ju att; -Eon, det var nåt man spelade 2008 och hemsidan ligger kvar för siste man glömde lösenordet!
 

duncan_UBBT

Swordsman
Joined
9 Aug 2009
Messages
716
Location
Skövde
Allvarligt talat, ramlar man in på den här sidan (som neogames skyltar med i var enda produkt dom släpper ifrån sig) så tror man ju att; -Eon, det var nåt man spelade 2008 och hemsidan ligger kvar för siste man glömde lösenordet!
Good point, men jag tror det beror på att de arbetar med att flytta över till skuggspel.com
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Dom kanske kodar hela hemsidan i binär skrift annars ...


Men ja nog är dom lite väl sega ibland... Men när något väl kommer fram i ljuset blir man alltid lika glad.




/Poseur
 

Petter42

Swordsman
Joined
10 Jun 2009
Messages
635
Location
På väg ut ur den bokstavliga garderoben.
Å andra sidan har sidan varit inaktiv längre än tiden dom flyttat sidan. Dessutom gör det att dom senaste månaderna har ALLT krånglat. Det här är en typisk sån sak som man får förbereda och sedan genomföra chockartat för att inte förlora en massa tjänster i flera månader.
 

duncan_UBBT

Swordsman
Joined
9 Aug 2009
Messages
716
Location
Skövde
Försökte köpa ett par rollspelsböcker via skuggspel idag. De erbjuder endast två betalningsalternativ. Antingen kan man betala en procentuell avgift för att göra ett köp via Payson, eller så kan man välja postförskott och få felmeddelanden.
 

Oreh

Warrior
Joined
21 Mar 2005
Messages
222
Location
Lindome (Göteborg)
Ja det verkar som butiken tagit lite för mycket tid av våra hjältar på neo. Fick just mail om att vi blir utan modul till jul. Inget datum utlovas (som vanligt) men det låter som de kommer släppa 4:e delen i sylfen.
 
Top